Aki birtokolja az információt, az birtokolja a világot

Természetesen a versenytárs elemzés nem ad korlátlan hatalmat, de segít abban, hogy időben legyőzzük riválisainkat, és megszerezzük a potenciális ügyfelek figyelmét.

 

Miért van szükség versenytárs elemzésre?

A versenytárs elemzés segít azonosítani a versenytársak erősségeit és gyengeségeit, ezáltal a miénket is. Segítségével hatékony hirdetéseket készíthetünk, amivel ügyfeleinket megtaláljuk, és ami nem utolsó szempont, elkerülhetjük költségvetésünk pazarlását.

 

Amit az elemzés segít feltárni

  • melyik kulcsszavakat használják és melyeket nem a versenytársak,
  • hirdetési beállításaik,
  • céloldalak, amelyekre a hirdetések vezetnek,
  • hirdetési ütemterv
  • USP („uniqueselling proposition, egyedi termék tulajdonság )
  • költségvetések
  • stratégiák és elhelyezések.

És ez csak egy kis része!

 

Soha nehiggyük azt, hogy mindent tudunk riválisainkról!

 

Tanulmányozzuk a hirdetésszövegeket, hasonlítsuk össze az USP-ket. 

  • Keressük meg hogy, miben vagyunk erősebbek versenytársainknál
  • Figyeljük meg mások stratégiáinak gyenge pontjait is, hogy azokat elkerüljük. 

Mások hirdetési stratégiáinak tanulmányozása fontos, mert segíthet megtalálni azokat az ügyfeleket és igényeket, amelyekre még csak nem is gondoltunk. 

A legrosszabb, amit lemásolhatunk, azok a hibák. Még ha több vállalat is követi ugyanazt a stratégiát, attól még nem biztos, hogy nekünk is tökéletes lesz.

A versenytárs elemzés tényeken és számokon alapul, így nem mindig elegendő egy stratégia kidolgozásához.

Vissza a cikk listához
Lépj velünk kapcsolatba!
Küldj nekünk üzenetet!
Elküldöm az üzenetet
További elérhetőségeink