A koronavírus megfertőzte a reklámipart is

A reklám-, és marketing költségek jelentős növekedését jelezték előre a szakemberek2020-ra.

És jött a koronavírus!
A globális reklámipar már sok mindennel találkozott, a reklámügynökségek és a marketing cégek képesek voltak szembe nézni és a legyőzni a természeti katasztrófák, vagy akár a megbukott kormányok által okozott káoszokat is.

Most azonban kimondhatjuk, hogy globális egészségügyi válság van, amelyet még senki sem tapasztalt és a végét sem látja senki.

A reklám és marketingipar néhány szegmensét már megsemmisítette a COVID-19-et okozó koronavírus terjedése. Számos esemény megrendezését törölték, az utazás szóba sem jöhet.

Kérdés az, hogy a koronavírus hogyan fogja befolyásolni az ipar négy kulcsfontosságú részét:

  • a hirdetési kiadásokat,
  • marketing és reklám ügynökségeket
  • valamint a gyártó cégeket.

Milyen hirdetési platformok változása várható?
A digitális hirdetések és a televízió! 

Az emberek több időt töltenek a televízió előtt, így a hírek és a műsorok közvetítésébe ágyazott reklámok várhatóan jelentősen megnövekednek.

Nagy kihívást jelent az online reklámügynökségek marketing szakemberei számára a figyelemfelkeltő és helyénvaló, az oldalra illő reklám létrehozása és elhelyezése.

A fogyasztói magatartás a kialakult egészségügyi helyzet miatt teljes átalakuláson megy keresztül. 

A reklámügynökségek szakembereinek a proaktív gondolkodásra most még inkább szükségük van, hogy a változásokat figyelembe véve felkészüljön a rövidtávú megközelítési módokhoz. 

Vissza a cikk listához