Zöldmarketing (4. rész)

A zöldmarketing kapcsán érdemes beszélni még az ajándékozásról. A legtöbb cég szokott valamilyen ajándékkal kedveskedni a partnereinek vagy dolgozóinak karácsonykor vagy a céges rendezvényeken. Ez egy kiváló alkalom a vállalatról kialakult kép kedvező alakítására, és környezettudatos vagy az erre figyelmet felkeltő ajándékok átadására. Természetesen attól még nem lesz valami környezetbarát, mert napelemmel működik (bár még mindig jobb, mint az elemes változat), mivel felmerül a kérdés, hogy valóban szükséges és hasznos-e az adott tárgy. Most mutatunk néhány ötletet, amik hasznosak és a repi ajándékok között ökonak számítanak.

A zöldmarketinget folytató cégeknek az egyik legjobb ajándék a napelemmel működő powerbank vagy telefontöltő. Ezzel az eszközzel az elektromos áramot tudjuk helyettesíteni napenergiával. Nem nagy mennyiségű energiáról van szó, de mindenképpen jobb, mint a hagyományos töltési módok.

A zöldmarketing hívei a vászonból készült szatyrokra esküsznek. Tehát a vásárlásokhoz használt műanyag bevásárlószatyor vagy egyszer használatos műanyag zacskót helyettesítő vászonszatyrokat vagy hálós kis zsákokat érdemes választani. Nagytételben ezeknek a beszerzése egyáltalán nem nagy összeg, viszont az ajándék tartós, hasznos és környezetbarát lesz.

Nagyon divatosak mostanában a különböző üveg és tartós, jó minőségű műanyagból készült kulacsok. Ezekkel a boltban kapható flakonos üdítőket és vizeket lehet helyettesíteni, így ha elmegyünk valahová nem kell mindig újabb és újabb műanyag üveget megvenni majd kidobni, hanem otthonról tudunk vinni, amit szeretnénk. 

Minden terméknél igaz, hogy rá tudják nyomtatni különböző technikákkal a cég logóját vagy amit szeretnénk, így meglesz a reklámérték is, a környezettudatos értékeket is szem előtt vannak tartva és jó élményt is nyújtanak.

 

Vissza a cikk listához