Z generációnak e-mail marketing?!

E-mail marketing kidolgozása a Z generációnak nagy kihívást jelent a marketing szakemberek számára. Általánosan elfogadott tény, hogy a fiatalok többnyire nem olvasnak e-maileket.

De ha azt gondoljuk, hogy a Z generáció csak a közösségi médiát használja, akkor azt kockáztatjuk, hogy nem érjük el azokat a fiatalokat, akik viszont kedvelik és fontos számukra az e-mail marketing.

A Z generációt hatalmas mennyiségű információ veszi körül, ezért aktívan szűrik a tartalmakat. Tudják, miként lehet gyorsan megállapítani, hogy érdemes-e akár csak ránézni is egy marketing e-mailre.

 

Milyen legyen a Z generációs e-mail marketing?

Rövid, informatív, személyes, érdekes és figyelemfelkeltő. Néhány mondat és kép.

A hosszú e-mailek, amelyek csak szövegrészből állnak, gyorsan törlésre kerülnek a Z generáció okostelefonjáról.

 

Legyen személyre szabott

Figyelemmel kell kísérni a marketing szakembereknek az e-mail marketingre reagálók tevékenységét, és ha mindig ugyanarra a témára mutató hivatkozásokra kattintanak, kínáljunk fel különféle ajánlatokat is a keresett termékre, vagy szolgáltatásra. 

Nézzük meg, mit tesznek az olvasók, és ha kell, annek megfelelően módosítsuk a reklámkampányt.

A Z generáció tudja, hogy hozzáférnek az adataikhoz, elfogadják a személyre szabott e-mail marketinget. Ennek a generációnak már természetes, hogy különleges ajánlatokat kap e-mailben. 

 

Legyen érdekes marketing e-mail tárgya

Az e-mail tárgysora nagymértékben befolyásolja a levél megnyitását.

Ne feledjük: csak néhány másodperc van arra, hogy áttörjük a Z generációs fiatalok „belső tartalomszűrőjét!

 

Vissza a cikk listához