Vállalat megjelenése a legismertebb közösségi oldalon

Köztudott, hogy a legtöbbet látogatott közösségi oldal napjainkban a Facebook, mely mára már sokkal több, mint egyszerű kapcsolatfenntartó oldal.

Természetesen a legtöbb felhasználó szórakozni, kikapcsolódni és kapcsolatot építeni megy a Facebook oldalára. Ettől függetlenül sokan nem csak barátaikra és ismerőseikre kíváncsiak, hanem egyéb információk megszerzése is a céljaik között szerepel. Ezt igyekeznek kihasználni a vállalatok, akik csupán a vásárlás ösztönzés eszközével élhetnek ezen a közösségi oldalon. Kérdés, hogy ez elég?

A válasz az, hogy igen.  Hiszen ez egy közösségi oldal, aminek elsődleges célja a kapcsolatteremtés és szórakoztatás. Egy webshop fő jellemzője az értékesítés, és a Facebook tökéletes marketing eszköz a márkaépítésre, amit sok leleményes vállalat ki is használ.

Ennek elérése érdekében nem is kell mást tenni, mint létrehozni egy mostani elvárásoknak megfelelő, designos honlapot, illetve egy Facebook oldalt a vállalat számára, amely Facebook oldal állandó támogató oldalként fog funkcionálni a website számára.

De fontos tudni azt is, hogy a Facebook vállalati oldalunkról való gondoskodás napi időráfordítást igényel. Nem elég létrehozni egy oldalt és arra hetente ránézni. Minden nap szükség van a marketing tevékenység végzésére, az oldal gondozására, ha azt szeretnénk, hogy állandó látogatói és követői legyenek a cégnek. Akár napi szinten szükséges a hírek és újdonságok megosztása, posztolása és esetlegesen hirdetések készítése is. Mindez attól függ, hogy pontosan milyen céllal hozza létre a vállalat az oldalt.

Vissza a cikk listához