Üzleti kapcsolatok köttetnek a marketing égisze alatt

Minden, az eladásösztönzésben jártas vállalati vezető, illetve marketing szakember számára az év egyik leginkább várt eseménye a Marketing Fesztivál, amin évente közel ezer fő vesz részt a szakmából.

Ami ennek a fesztiválnak a különlegessége, hogy szakmai berkeken belül ezt a rendezvényt tartják a legrangosabb marketing téma köré épülő eseménynek, ahol sok száz vállalati vezető jelenik meg és a marketing nagyjainak előadásait lehet meghallgatni. Tehát nem kérdéses, hogy aki szeretne tanulni, éhezik az újdonságokra és nem riad vissza a fejlődés rögös, ámde kifizetődő útjától, annak csakis ajánlani tudjuk a részvételt.

A nap folyamán találkozhatunk kiállítókkal, illetve közismert, elismerésnek örvendő előadókkal is, akik mögött sok tíz éves tapasztalat áll és nincs számukra új a nap alatt. Vagy mégis? Azt alapul véve, hogy a marketing egy állandóan fejlődő ágazat és a műszaki fejlődésnek köszönhetően a marketing szakemberek is állandóan újabbnál újabb technikákat és módszereket találnak ki, az ebben a szakmában dolgozók számára soha nincs megállj. Általánosságban véve azt gondolhatjuk, hogy minden szakmában van egy pont, ahonnan már nem lehet feljebb jutni, ebben az esetben ez a teória viszont nem állja meg a helyét, hiszen soha sem mondhatjuk, azt, hogy innen már nincs tovább. Vagyis a marketing, mint szakma azok számára kitűnő választás, akik szeretik a változatosságot, a pörgést és nem restek fejleszteni magukat. Ebben segít a Marketing Fesztivál is, ahol nem csak az elmúlt egy év változásairól esik szó, hanem a jövőbeni tervekről és várható fejlesztésekről is.

Mindemellett kitűnő lehetőség a Marketing Fesztiválon való részvétel az üzleti kapcsolatok kötésére, bővítésére is, hiszen itt több száz, hasonló érdeklődésű szakember találkozik egymással. A tavalyi évben megrendezett Marketing Fesztivált követően készítettek egy felmérést, amiből kiderült, hogy a résztvevők többségénél bevétel és profitnövekedés volt megfigyelhető. Ennek oka többek között az is, hogy a fesztiválon összeismerkedett vállalati vezetők közös együttműködés által hatékonyabban tudtak tevékenykedni az egész év során, mint azt megelőzően.
Vissza a cikk listához