Új megoldások az értékesítésre

Számos módszer létezik a marketing szakemberek számára, hogy a vállalatok áruit és szolgáltatásait értékesítsék a potenciális vásárlók számára. Ettől függetlenül érdemes mindig nyitott szemmel és füllel járni a nagyvilágban és lesni az újabb lehetőségeket, hogy még jobb megoldásokat találjunk az eladásösztönzésre.

Azáltal, hogy az internet teret és világot hódított az információszolgáltatásban, számos új marketing eszköz megalkotására ösztönözte a szakembereket, mely jelenleg egy véget nem érő folyamatnak bizonyul. Az pedig, hogy az elmúlt néhány évben a mobiltelefonok egy teljesen új generációjának gyártása történik, ismét új módszerek megalkotására ösztönözte a marketing nagyjait.

Azáltal, hogy az okostelefonok ma már ugyanolyan nélkülözhetetlen eszközökké váltak, mint egy autóhoz a slusszkulcs, vagyis állandóan zsebünkben lapulnak, lehetőséget biztosítanak az állandó elérésre. Mivel a legtöbben igyekeznek szelektálni a hozzájuk befutó információkat, a marketing szakembereknek olyan megoldásra volt szüksége, minek segítségével bármikor elérhetővé válik a vásárló, és gyorsan lehet értesíteni az új termékekről vagy az aktuális akciókról. Ehhez pedig tökéletes eszköznek tűnik a mobiltelefon, mely a biztonság kedvéért, mindig ott lapul tulajdonosaik táskájában vagy közvetlen közelében. Emellett azt is érdemes tudni a ma kapható mobiltelefonokról, hogy az ismerősök felhívásán túl számos egyéb, hasznos funkcióval is rendelkeznek, melyek újabb lehetőségeket biztosítanak a marketinggel foglalkozók számára. Vagyis már nem csak telefonhívásokkal, illetve sms-ekkel van lehetőség elérni az ügyfeleket és vásárlókat, hanem különféle applikációk és e-mail küldések által is csak egy kattintásra vannak a potenciális vásárlók. Egy kutatás szerint a nők több mint harminc százaléka használja mobiltelefonján az internetet, és a férfiak majdnem fele rendszeresen hívja segítségül az útvonaltervezőt, hogy minél gyorsabban eljusson A-ból B-be. Az is köztudott, hogy a legtöbb internet felhasználó beállítja mobiltelefonján, hogy az valamilyen hangjelzéssel jelezze, ha új e-mailje érkezett, így egész nap könnyen elérhetővé válik az üzenetekben küldött hirdetések és reklámok számára. 

Vissza a cikk listához