Egy glasgow-i olasz étterem, a Barolo marketingkampány keretében nemrégiben tervezett egy plakátot, amely Michelangelo híres szobrát Dávidot ábrázolja. A plakáton a reneszánsz szobor kezében egy szelet pizzát tartva a következő mondat volt látható: „Nem lesz olaszosabb”.
Na, de kérem szépen, ez a szobor meztelen!
A Globál a metró hirdetéseit kezelő cég elutasította a plakát kihelyezését, azzal az indokkal, hogy a Dávid szobor bizony meztelen.
De az étterem nem adta fel, azt javasolta, hogy egy olasz zászlóval takarják el a szobor nemi szervét.
Ilyen egyszerű a megoldás?
Igen, annak tűnik, de a matricát túl kicsinek találta a metró hirdetéseinek ura, így sem tartotta elfogadhatónak, ezért az Barolot éttermet üzemeltető DRG Group igazgatója elrendelte a metrókampány óriásplakátjának teljes újranyomtatását, ezúttal úgy, hogy Dávid szobor ágyéka ne látszódjon.