A közösségi média korában még mindig fontos, hogy legyen saját céges weboldala egy vállalkozásnak?
A válasz egyértelműen igen.
Nézzük meg, hogy minden nagy márkának is van saját weboldala. Egy kisvállalkozásnak, legyen szó akár egy kisebb üzletről vagy étteremről, a saját weboldal nemcsak továbbra is hasznos, hanem szükséges is az adatgyűjtéshez és a felhasználók vásárlóvá való alakításához.
A keresőmotorok, mint például a Google, minden szektorban és területen még mindig az első információkeresési csatorna.
Ez nem jelenti azt, hogy nincs szükség közösségi profilokra, éppen ellenkezőleg, saját weboldallal összecsiszolva igen hatékony marketing eszközként tud működni. A saját weboldal összhangban a közösségi médiával stratégiai fegyver a marketing és a vállalati profit szempontjából.
Miért van szükség a saját weboldal adatainak elemzésére?
A weboldal látogatások és oldalletöltések statisztikai adatainak elemzése gazdag információt nyújt a marketing szakemberek számára. A webelemzés a felhasználói viselkedés tanulmányozásához, valamint az egyes csatornák „ügyfélcsábítási” hatékonyságának értékeléséhez nyújt segítséget.