Szükség van még saját weboldalra?

A közösségi média korában még mindig fontos, hogy legyen saját céges weboldala egy vállalkozásnak? 

A válasz egyértelműen igen.

Nézzük meg, hogy minden nagy márkának is van saját weboldala. Egy kisvállalkozásnak, legyen szó akár egy kisebb üzletről vagy étteremről, a saját weboldal nemcsak továbbra is hasznos, hanem szükséges is az adatgyűjtéshez és a felhasználók vásárlóvá való alakításához.

A keresőmotorok, mint például a Google, minden szektorban és területen még mindig az első információkeresési csatorna.

Ez nem jelenti azt, hogy nincs szükség közösségi profilokra, éppen ellenkezőleg, saját weboldallal összecsiszolva igen hatékony marketing eszközként tud működni. A saját weboldal összhangban a közösségi médiával stratégiai fegyver a marketing és a vállalati profit szempontjából.

 

Miért van szükség a saját weboldal adatainak elemzésére?

A weboldal látogatások és oldalletöltések statisztikai adatainak elemzése gazdag információt nyújt a marketing szakemberek számára. A webelemzés a felhasználói viselkedés tanulmányozásához, valamint az egyes csatornák „ügyfélcsábítási” hatékonyságának értékeléséhez nyújt segítséget.

Vissza a cikk listához
Lépj velünk kapcsolatba!
Küldj nekünk üzenetet!
Elküldöm az üzenetet
További elérhetőségeink