Sokkoló reklámok

A szavak súlya és a képek sokkja!

Betegségek, a környezet pusztítása, a gyermekek kizsákmányolása, az állatok kínzása, a családon belüli erőszak, az éhínség, a környezetszennyezés, stb. Amikor megemlítjük mindazt, ami elpusztítja a bolygót és az embereket életben katasztrófát okoznak egy cikk biztosan nem elég.

 

Milyenek ezek a sokkoló reklámok?

A szavakat tudatossággal és intelligenciával kell megválasztani, de bármennyire megrázó is a legjobb mégiscsak a képeken keresztül láttatni az emberekkel az igazi kihívás. Nincs hatékonyabb módszer az erőszakos valóság szemléltetésére, függetlenül attól, hogy ez távol áll tőlünk, vagy a szemünk előtt van.

 

Látnunk kell!

Számos szervezet az egész világon, egyesületek, alapítványok, de még a márkák is elkötelezettek a társadalomban zajlzó erőszak megszüntetésére, illetve bolygónk megmentésére. A szavak és a képek világával próbálkoznak harcolni és reklámok formájában felhívni az emberek figyelmét a lehetséges változások megtételére.

 

Gyermek katonák

  • Az Amnesty International fegyveres gyerekeket ábrázol egy katonai busznak átfestett iskolabusz reklámjában, így hívja fel a figyelmet arra, hogy világszerte erőszakosan toboroznak gyermekkatonákat, akiknek nincs más választásuk.

 „Egy szerv adományozása olyan, mintha valakinek egy második életet adnál”

  • Japánban 14 000 ember vár új szervre, és csak 300-an kapnak. Az adományozók hiánya óriási problémát jelent, nemcsak Japánban, de az egész világon is. A "Second Life Toys" japán egyesület rekláma játék formájában fogalmazza meg a szervadományozás szükségességét. 

Autóroncs szobor

  • A mobiltelefon vezetés közbeni használatának veszélyeivel foglalkozó prevenciós kampány részeként a miami Miami-i Alma ügynökségnek ötletekéntegy óriási szobrot építettek, amely egy mosolygó arcúteljesen megrongálódott autót ábrázol.

Megdöbbentő, de szükségesek ezek a reklámok, nem igaz

Vissza a cikk listához