A Brexit utáni „ globális Nagy-Britanniának ” többre van szüksége annál, hogy eladja termékeit és szolgáltatásait, vagy új stratégiai szövetségeket kössön. Angliának az Európai Unióból való kilépésével átfogó nemzeti márkát és országimázst kell építenie.
Mit kell tennie Angliának a Brexit miatt
Miért fontos a márkaépítés?
A kutatások azt mutatják, hogy ha egy nemzetnek pozitív márkája van, az gazdasági hatalomhoz, gazdagsághoz, nemzeti bizalomhoz és sikerhez vezet.
A nemzeti sajátosságok vagy készségek fontos iparágakhoz kapcsolódnak: például Japán a szórakoztató elektronikával, Németország az autóiparral és Svájc a precíziós óragyártással.
A „Made in Japan”, a „Made in Germany” és a „Made in Switzerland” a kiváló minőségű és innovatív termékeket juttatja eszünkbe, és erőteljes országimázst eredményeznek.
Például Svájc olyan komolyan veszi nemzeti márkáját, hogy azt jogszabályok rögzítik és a Szövetségi Külügyminisztérium irányítja. A jól irányított nemzeti márka egyik példája a 100% -ban tiszta Új-Zéland, amelynek célja az idegenforgalomtól kezdve az exportig minden népszerűsítése, ami új zélandi.
A nemzeti márka és országimázs
Anglia nagy kihívás előtt áll, mind az országimázs, mind a nemzeti márkák kezelésének kialakításában. Minden ágazatot be kell vonniuk egy hosszú távú stratégia kidolgozásába, amelynek világos jövőképe, közös értékei vannak, és megkülönböztetik a nemzetet a versenytársaktól.