Mit várjunk el egy digitális reklámügynökségtől?

Most könnyebb, mint valaha kapcsolatba lépni az ügyfelekkel, ugye?

Mindenki számos – a marketinghez kiváló - csatornához fér hozzá, mint például e-mail, SMS, közösségi hálók, push értesítések. 

Az információk túlterhelésével azonban szinte lehetetlen feladatottá válik az emberek figyelmének megtartása.

A marketing szakemberek és a termékgyártók számára alapvető fontosságú a felhasználó figyelme és interakciója. Míg az ügyfelek elkötelezettségét egyre nehezebb megvalósítani, új és összetettebb eszközökkel kell szembe nézni a kihívásokkal.

A tradicionális vásárlói módszerek hatékonysága csökken

Az e-mail marketing azonban továbbra is az egyik leghatékonyabb módja az ügyfelek elérésének. Az e-mailek küldése nagyon költséghatékony és lenyűgöző megtérülést jelent. 

Ezenkívül az e-mail marketing automatizálása azt jelenti, hogy bizonyos kezdeti beállítások után ez a marketing formája többnyire „kézbesítés”, ami több időt ad a digitális ügynökség szakemberei számára a kreatív gondolkodáshoz és a kapcsolatok kiépítéséhez.


Az online reklám nehézségei

A márkák az online reklámozást próbálják felhasználni a fiatalabb közönség elérésére, ám a kutatások szerint a Z generáció 59% -a kihagyja a YouTube és hasonló platformok hirdetéseit.

-          82 % a lehető leggyorsabban átugorja a hirdetést, ha lehetőséget kap. 

-          69 % azt mondta, hogy fizikailag megtesznek valamit, hogy elvonják a figyelmüket 30–60 másodpercig, amíg a hirdetés nem fut le,

-          51 %-uk valamilyen technológiát használ a hirdetés blokkolására,

-          40 % pedig csak addig bámulja a hirdetést, amíg „elmúlik”.


Ügyfél elkötelezettségének megszerzése

A digitális reklámügynökségen számos stratégiát alkalmaznak különféle platformokon az ügyfél elkötelezettség fokozására és az eladások növelésére. Egy marketing kampány megtervezéséhez és végrehajtásához, a weboldal és a SEO stratégia kidolgozására is szükség van.

A digitális reklámügynökség szakemberei megvizsgálják az ügyfelekhez történő kapcsolódás különféle módjait. Azáltal, hogy egyedülálló élményeket hoznak létre, amelyek érdekesek, szórakoztatóak és a felhasználók számára hasznosak, képesek bevonni és a platformon tartani az ügyfeleket.


Az ügyfelek elkötelezettsége rendkívül fontos

Az elkötelezett ügyfelek nemcsak interakcióba lépnek egy vállalkozással, hanem felhasználják és népszerűsítik azok termékeit így segítenek versenytársak lekörözésében.

Vissza a cikk listához
Lépj velünk kapcsolatba!
Küldj nekünk üzenetet!
Elküldöm az üzenetet
További elérhetőségeink