Mit tegyünk, ha szűkös a reklám költségvetésünk?

Ez a világjárvánnyal sújtott 2020-es év igazi próbatétel volt a vállalkozók számára. A felszínen maradás érdekében mindenkinek fejtörést okozott vevőkörük szélesítése és vásárlóközönségük lojalitásának megtartása.

Minimális reklámköltséggel is tehetünk a sikerért.

 

Ha ezek még nem jutottak eszedbe

Földrajzi helymeghatározás

Hatékony eszköz, amely nem jelent reklámköltséget. Aki már keresett valamit a böngészőben, az tudja: a hirdetésekkel együtt, a találati oldal legelején van egy térkép, amelyen a keresett cég mellett, megjelennek a legközelebb lévő vállalkozások.

 

Tehát ott leszünk mi is, ha használjuk a térképet weboldalunkon.

Ez a módszer azért jó, mert a cím mellett minden szükséges információt elhelyezhetünk a céggel kapcsolatban: munkarend, telefonszámok, weboldal címe, fotók és vásárlói vélemények. 

 

Közösségi hálózatok és mikrobloggerek 

A közösségi média az online üzleti promóció egyik pillére. 

Használjunk egyszerre több kommunikációs csatornát. A választás bármi lehet, de főleg attól függ, hogy termékünknek hol van nagyobb célközönsége. 

 

A sikerhez jó minőségű, releváns tartalmat kell feltölteni. 

Információkat különleges ajánlatokról, akciókról és kedvezményekről; sorsolás, versenyek, profi kulisszatitkok,- ha nincs, csináljunk -ragyogóposztok, mindezek jelentősen növelhetik vásárlóink elkötelezettségét és nem utolsó sorban nincs reklámköltség

 

Ne feledkezzünk meg a kereskedelmi promóciókról sem. 

Ez lehet célzott reklámozás vagy együttműködés a helyi mikrobloggerekkel, vagy mindkét lehetőség egyidejűleg, pénzügyi lehetőségeinktől, reklám költségvetésünktől függően. 

A mikrobloggerek szolgáltatásainak árajóval alacsonyabb, mint a bloggereké, -de általában közönségük lelkesebb - ígya meglévő reklámköltségünket sem terheljük meg.

 

Link elhelyezése 
Ne feledkezzünk meg a klasszikus módszerről - a link promócióról. 

A weboldalunk címének elhelyezése növeli a webhelyünk forgalmát, optimalizálják a tartalmat, növelik a tekintélyt, az elismertséget és a bizalmat. 

A link elhelyezése akkor éri el a célját, ha honlapunk releváns cikkeket, híreket és érdekes blogot tartalmaz.

 

Egy másik hasznos eszköz a GoogleAds.

Ez a szolgáltatás segít hatékony hirdetések létrehozásában és a reklámköltségek szempontjából is meglehetősen rugalmas.

Vissza a cikk listához
Lépj velünk kapcsolatba!
Küldj nekünk üzenetet!
Elküldöm az üzenetet
További elérhetőségeink