Mit jelent a digitális marketing?

A digitális marketing fogalmát gyakran összekeverik az internetes marketinggel. Ez nem meglepő, mert a digitális marketing szorosan összefonódik az internetes marketinggel

Tehát a félreértés logikus, mivel a „digitális” magába foglalja a hagyományos internetes marketing összes eszközét. 

De a fontos különbség az, hogy a digitális marketing túlmutat az online reklámozáson és olyan digitális csatornákat használ, amelyek nem mindig kapcsolódnak az internethez.


Akkor ez „minden marketing”?

Nem.


A digitális reklámügynökség nem használ hagyományos marketing csatornákat, csak digitálisat.

A digitális marketinggel világos, objektív és releváns adatokat lehet gyűjteni.


Digitális reklámügynökség eszközei

A digitális reklámügynökségek a márkákat digitális környezetben népszerűsítik.

Marketing szakemberek, SEO szakemberek, elemzők, projektmenedzserek, tervezők, programozók, tartalomkezelők és szövegírók alkotják a digitális reklámügynökség csapatát. Alkalmanként videósokat vagy fotósokat is alkalmaznak.

A digitális reklámügynökségek fő eszközei a közösségi hálózatok, a médiahirdetések, a weboldal promóciója, illetve a mobil alkalmazásokban történő hirdetés.

Az digitális reklámügynökség egyik legfontosabb eszköze a SEO, azaz a weboldal optimalizálása a keresőmotorok számára.

A digitális reklámügynökség rendelkezik saját forrásokkal, webhelyekkel, oldalakkal a közösségi hálózatokon, amelyek az ügynökség tulajdonában vannak és kezelik azokat.

Vissza a cikk listához