Milyen marketing eszközökkel dolgoznak a digitális reklámügynökségek?

SEO –(search engine optimization) a keresőoptimalizálás segítségével a keresőmotorok az adott weboldal pozícióját növelik.

Ha digitális reklámügynökség jó munkát végez az adott weboldal néhány hónapon belül az internetes kereső találati listájának elején jelenik meg. 

SMM–(közösségi média marketing) 

A hagyományos marketing technikák helyett a közösségi médiára összpontosító promóciós módszerek gyűjteménye.

A közösségi hálózatokon folytatott munka, többek között relevánstartalom létrehozását és elhelyezését,valamint a közönséggel folytatott interakciót jelenti.

SERM –( Search Engine Reputation Management)

Manapság az emberek az internetet hívják segítségül, ha információt keresnek egy cégről vagy márkáról.

Döntéseiket nagymértékben befolyásolják - legyen az pozitív vagy negatív - az online térben fellelhető vélemények.

A keresőmotorok hírnév-kezelése (SERM) fontos és része az digitális marketing stratégiának.

Miért jó a digitális marketing?

A digitális reklámügynökségek által alkalmazott digitális marketing nemcsak az online felhasználókat célozza meg, hanem azokat a felhasználókat is, akik különféle alkalmazásokat töltenek le táblagépeikre, mobiltelefonjaikra. 

Ez a megközelítés lehetővé teszi az offline közönség behívását az online piacra, és fordítva. 

A digitális marketing lehetővé teszi az egyértelmű statisztikák gyűjtését a felhasználókról, mivel a speciális szolgálatok szinte minden online tevékenységet figyelembe vesznek. 

Ennek eredményeként az egyes csatornák hatékonyságáról és a fogyasztói szokásokról levont következtetések pontosabb eredményt hoznak a megfelelő marketing stratégia kialakításához.

Vissza a cikk listához