Miért változik a marketing és a reklámipar? – Folytatás

A megfelelő megtalálásához elegendő beírni a megfelelő lekérdezést a Google-ba.

Összehasonlíthatjuk az ajánlatokat, az árakat és magukat a termékeket is elég, ha csak megnyitunk néhány lapot a böngészőben. Sőt megnézhetjük a valódi felhasználók véleményét, így megtudhatjuk a teljes igazságot a termékről. 

A mai digitális korszakban a márkák egyre inkább a digitális marketing stratégia felé fordulnak.

Marketing kiadásaik nagyobb részét digitális hirdetésekre fordítják, nem pedig újsághirdetésekre és, rádióhirdetésekre, tévéreklámokra. A YouTube- videók előtt lejátszott webhely hirdetések és szalaghirdetések, valamint rögzített hirdetések csak a digitális marketing egy kisebb részét képezik. 

A vállalatok egyre inkább helyi szintű marketing kampányokat alkalmaznak a népszerű bloggerek már kialakult közönségének kiaknázásával.

A marketing szakemberek mindig új marketingstratégiák után kutatnak, amelyek a leghatékonyabban képesek megszólítani a különböző kulturális és társadalmi réteghez tartozó fogyasztókat. 

Vissza a cikk listához
Lépj velünk kapcsolatba!
Küldj nekünk üzenetet!
Elküldöm az üzenetet
További elérhetőségeink