A megfelelő megtalálásához elegendő beírni a megfelelő lekérdezést a Google-ba.
Összehasonlíthatjuk az ajánlatokat, az árakat és magukat a termékeket is elég, ha csak megnyitunk néhány lapot a böngészőben. Sőt megnézhetjük a valódi felhasználók véleményét, így megtudhatjuk a teljes igazságot a termékről.
A mai digitális korszakban a márkák egyre inkább a digitális marketing stratégia felé fordulnak.
Marketing kiadásaik nagyobb részét digitális hirdetésekre fordítják, nem pedig újsághirdetésekre és, rádióhirdetésekre, tévéreklámokra. A YouTube- videók előtt lejátszott webhely hirdetések és szalaghirdetések, valamint rögzített hirdetések csak a digitális marketing egy kisebb részét képezik.
A vállalatok egyre inkább helyi szintű marketing kampányokat alkalmaznak a népszerű bloggerek már kialakult közönségének kiaknázásával.
A marketing szakemberek mindig új marketingstratégiák után kutatnak, amelyek a leghatékonyabban képesek megszólítani a különböző kulturális és társadalmi réteghez tartozó fogyasztókat.