Amerikában a kuponos vásárlás minden generációban elterjedt. Felmérések szerint tíz válaszadóból kilenc használ kuponokat élelmiszer, háztartási áruk, egészség- és szépségápolási cikkek és még vény nélkül kapható gyógyszerek vásárlásához is.
Miért használnak a vásárlók még mindig kuponokat?
A kuponok pszichológiájának megértése nagyban hozzájárulhat egy vállalkozás sikeres marketingstratégiájának kidolgozásához és fenntartásához. A fogyasztók szokásai idővel változhatnak, de a kuponos vásárlás területe nem.
A kupon reklám a digitális korban elavult?
A vásárlók akár 81 százaléka online kutatást végez vásárlás előtt.
A kuponok megkönnyítik a digitális és a fizikai világ közötti szakadék áthidalását. A vállalati web- vagy közösségi oldalaira elhelyezett kuponokra mutató link elősegítheti a forgalom növelését, miközben népszerűsíti termékeket vagy szolgáltatásokat. Végső soron digitális korunkban a fogyasztók azokat a helyeket preferálják, ahol megtekinthetik a termékeket és az akciókat is.
2010-ben a Target az első, aki mobil kuponokat tesz fel az ügyfelek mobiltelefonjára.
Alapvető igazság, hogy a vásárlók imádnak pénzt megtakarítani.
A kuponos vásárlás azt az érzetet kelti, hogy alkuköthető az eladóval, ami arra ösztönzi a vásárlót, hogy használja ki a lehetőséget. A felmérésekből az is kiderül, hogy a vásárlók 28 százaléka több pénzt költ el a kuponok beváltásánál, mint amennyit a megtakarít.
A kuponok használata örömet okoz.
A Claremont Egyetem tanulmánya szerint, a kuponok felhasználása 38 százalékkal csökkentette a stresszt és 38% -kal növelte a vásárlók oxitocinszintjét. Ráadásul a kuponokat használó vásárlók 80 százaléka azt mondja, hogy okosabbnak érzi magát. Az ilyen megállapítások megerősítik, hogy a kuponok miért olyan népszerűek.
A vásárlók 80 százaléka kuponok miatt, még arra is hajlandó, hogy márkát vagy vállalkozást váltson.