A keresőmotorok aktívan fejlődnek annak érdekében, hogy a lehető legjobban lefedjék a felhasználó lekérdezési igényeit, figyelembe véve a nyelv sajátosságait és a keresett kifejezés jelentését. Arra törekednek, hogy elsődlegesen olyan tartalmak jelenjenek meg a találati lista elején, amelyek részletes választ adnak a keresésre.
Ebben a hatalmas online világban szinte minden nap születnek új weboldal tartalmak, ezért a márkák számára fontossá válik, hogy ne csak egyedi, de érdekes tartalmat is alkossanak.
Valószínű, hogy a konkrét és hasznos weboldal tartalmak azokat a látogatókat is vonzzák, akik egyértelműen tudják, mit akarnak, és nagyon speciális lekérdezéseket tesznek.
A kulcsszavak továbbra is alapvető szerepet játszanak, annak ellenére, hogy a modern SEO egymást kiegészítő tényezők kombinációja.
A SEO-barát tartalom létrehozása nem egyszerű feladat
Meg kell érteni, hogy a célközönség mit keres az interneten, milyen típusú tartalom lesz hasznos a számukra, van-e nyílt spam a szövegben és egyéb összetevők.
A SEO-barát tartalom olyan tartalom, amely egyértelműen és átfogóan reagál a kereső szándékára, magas kompetenciával, tekintélyelvű és megbízható. A leíró, világos és emlékezetes címsorok segítenek a felhasználóknak, hogy miről szól a bejegyzés, és mit kapnak, amikor felkeresik az oldalt.
Hosszú farkú kulcsszavak?
Az emberek hajlamosak hosszabb kulcskifejezéseket használni, amikor egy adott témáról szeretnének részletes információt kapni. Mivel a hosszú farkú kulcsszavak kiegészítő információt hordoznak, általában a rövid kulcsszavas lekérdezések specifikusabb változata. A hosszú farkú kulcsszavakra való keresés alacsonyabb, könnyebb a keresőmotorok látóterébe kerülni, ami pozitívan befolyásolja a weboldal forgalmát.
A legfontosabb, hogy ne feledjük el, hogy a tartalom nem a keresőmotorok, hanem az emberek számára készül. Ha a weboldal tartalma érdekes a felhasználók számára, akkor minden bizonnyal a TOP 10-be kerül.