Miért fontos a vállalati honlap arculata?

Amennyiben egy weboldal formai és tartalmi szempontból is megfelelő minőségű, kiválóan alkalmazható a vállalkozások marketing tevékenységében. Ma már minden vállalkozásnak szüksége van egy jó honlapra. A vállalatok általában rendelkeznek is legalább egy bemutató weblappal, de sajnos nagyon kevés esetében mondható el az, hogy be is épül a vállalat marketing stratégiájába, pedig nagyon sok a benne rejlő lehetőség. De lássuk, hogy milyen is egy jó weboldal?

Annak ellenére, hogy egy rosszul működő (például lassú, átláthatatlan) weblap értéke nem növelhető a design segítségével, a megjelenés nagymértékben befolyásolja a honlap hírnevét, kedveltségét, és ezáltal a kattintások számát. A megjelenést fontos a vállalat arculatára alapozva megtervezni, gondosan odafigyelve a hitelességre. Mindig azt kell szem előtt tartani, hogy a vállalat digitális térben való megjelenéséről van szó, így az arculat ugyanolyan fontos, mint a cégvezető megjelenése egy fontos tárgyaláson.

Amikor weboldal tervezésbe kezdünk, legelőször a célokat kell meghatározni. Ezt követi a célok közvetítését szolgáló elemek megtervezése, ami a felhasználók és a vállalat közötti hatékony kommunikáció alapja.

Vissza a cikk listához