Miért bízzunk meg reklámügynökséget?

Mindenki tud reklámot készíteni csak egy jó ötlet kell és már meg is van. Miért fizessünk milliókat, ugye? Lehet próbálkozni, de a séf kezéből sem vesszük ki a fakanalat kedvenc éttermünkben. Ha igen, akkor rossz a séf.

A marketing „katonai hadművelet”

Egyetlen ragyogó hirdetési kampány sem születik meg mindig ugyanúgy, mert mindig valami eredetit kell kideríteni. Egy egyszerű és hatékony üzenet eléréséhez stratégiára van szükség.  A gondosan megtervezett „katonai hadművelet”-hez azonban stratégákra van szükség, és azokra az emberekre akik, megtervezik és végrehajtják a feladatokat a kitűzött célok eléréséhez.

Ezeket a stratégákat pedig úgy nevezik, hogy marketing szakemberek, akiket pedig a reklámügynökségeknél lehet megtalálni.

Végezz el egy tesztet!

Kapcsold be a tévét, nézd meg a hirdetési blokkot, majd vegyél elő papírt, tollat és írd le, hogy mire emlékszel?Amelyik cégnek a reklámjára emlékszel az jól költötte el a pénzét.

A rossz hirdetés drága

A rossz reklámozás nemcsak a pénzt pazarolja el, hanem el is távolíthatja az ügyfeleket, akik egyébként vásároltak volna. Rosszabb esetben hozzájárulhat ahhoz is, hogy a már meglévő vásárlókat is elveszítsük. A reklám nagyon bonyolult terület a vállalatok és a marketing szakemberek számára. Nemcsak arra kell gondolni, hogy miként mutatjuk be a terméket és a márkát a lehető legjobb fényben, azt is alaposan meg kell fontolni, hogy „hogyan” tesszük mindezt.

A reklám nem olcsó. Soha nem lesz olcsó, a reklám befektetés. A jó befektetés azonban mindig megtérül!

Vissza a cikk listához