Mi készteti a Z generációt vásárlásra?

Mivel a Z generáció hatalmas vásárlóerővel rendelkezik, felmerülhet a kérdés, hogyan vásárol ez a generáció. Hajlamosak többet vagy kevesebbet költeni, mint szüleik?

Azt tudjuk, hogy a Z generáció folyamatosan online van, könnyen elérhető, de ez nem jelenti azt, hogy bármilyen típusú reklám könnyen elcsábítja őket. A marketing szakembereknek komoly erőfeszítéseket kell tenniük, hogy megértsék preferenciáikat.

Ahhoz, hogy a marketing szakemberek a Z generáció figyelmét megszerezzék, egy márkának három kritériumot kell kombinálnia: kiváló minőségű terméket, a Z generációhoz tartozók ajánlásával és olyan termékeket kell kínálni, ami lehetővé teszi számukra, hogy kitűnjenek társaik (eredetiségi követelmény) közül.

 

A Millenárisok átlagos figyelme 12 másodperc, míg a Z generációé 8 másodperc

A Z generáció figyelmének megragadása és lekötése több munkát igényelhet. A marketing szakembereknek arra kell törekedniük, hogy a márkaüzenetét kevesebb, mint nyolc másodperc alatt eljuttassák a Z generációhoz, mielőtt új tartalomra lépnének.

 

Z generáció beszélni sem szeret

A telefonos beszélgetés megfélemlítőnek vagy unalmasnak tűnhet egy olyan generáció számára, amely úgy nőtt fel, hogy az SMS-ezés volt az elsődleges kommunikációs forma. Valójában a Z generáció 85%-a szívesebben kommunikálna a márkákkal szövegen vagy automatizált rendszeren keresztül.

 

Röviden, tömören, érdekesen

A marketing szakembereknek át kell dolgozniuk a kommunikáció formáit is. Az üzenetek leegyszerűsödnek, ha a Z generációnak szánják, például a hangulatjelek használata csökkenti a szavak számát.

 

A kreatív és vizuálisan lenyűgöző hirdetések

A szórakoztató és könnyed tartalmak népszerűek a fiatal fogyasztók körében. A Z generációs fogyasztók rövid, fülbemászó videókat és szemet gyönyörködtető grafikákat szeretnének. Ennek a közönségnek a bevonásakor érdemes befektetni a minőségi látványvilágba és a lényeget megragadó tartalomba.

 

A Z generáció türelmetlen

Szeretik a releváns és személyre szabott információkat. A cél az, hogy egy márka bármilyen üzenete azonnali elégedettséget keltsen a Z generációhoz tartozókban.

A Z generáció azonban nagyon törődik az értékeivel, és nem fél kihívni, vagy akár végleg lemondani azokról a márkákról, amelyek nem felelnek meg elvárásaiknak. És ha a közösségi média megosztási ereje egy karnyújtásnyira van, egy márkahiba gyorsan terjedhet, és hatalmas ügyfélbázis elvesztéséhez vezethet.

Vissza a cikk listához
Lépj velünk kapcsolatba!
Küldj nekünk üzenetet!
Elküldöm az üzenetet
További elérhetőségeink