Tény: Az üdítőital-piac telített.
Kérdés: Eszedbe jutna, hogy kezdő vállalkozóként üdítőital gyártásába kezdj?
Válasz: Ugye, hogy nem?
És itt jön a marketing varázslat!
A marketing varázslat megmutatja az embereknek, hogy az általad kínált termék idáig hiányzott az életükből.
Nos, Jack Scott és Alex Wright a Dashwater gyártói megtalálták azt a piaci rést ahová jól kidolgozott marketing stratégiával képesek voltak beférkőzni az üdítőital piacára és keresletet generálni.
Le a kalappal előttük, óriási teljesítmény, ők igazi marketing varázslók!
Hogyan keresték meg a piaci rést?
Megfigyelték és értékelték szempontjukból a legfontosabbhárom piaci tendenciát
- a vízértékesítés növekedését
- a magas cukortartalmú üdítőitaloktól való eltávolodást
- környeztet tudatos vállalkozások iránti szimpátia, bizalom
A fogyasztók mit nem szeretnek?
Mit szeretnek a fogyasztók?
Eredmény, azaz megszületik a marketing varázslat, abraka-dabra!
Piaci rés: Cukor és a hulladék csökkentése!
Üdítőital, amely kizárólag forrásvízből és gyümölcsből készül.
Találjuk meg a célközönséget!
A Dash italainak az egészségtudatos, női millenniumiként is emlegetett Y-generációja a kulcsfontosságú célközönsége.
Keress egy jó magyarázatot mindenki számára!
„A nemzet természetes hidratálása, miközben csökken az élelmiszer-pazarlás”-mondja Alex Wright, a cég társalapítója.
(Ez igen!)
Csomagoljunk, de környezetbarát módon!
Manapság jól megfigyelhetőtendencia az a fogyasztói elvárás, hogy a márkák tegyenek erőfeszítéseket a hulladékok csökkentése érdekében.
Az újrahasznosítható csomagolás a vásárlókban bizalmat és szimpátiát kelt a termék és a gyártó iránt.
A marketing varázslat eredménye
Megállapítás:
Az induló vállalkozások kudarcának legvalószínűbb oka az, hogy olyan terméket vagy szolgáltatást kínálnak, amelyet az emberek nem akarnak.
A legtöbb induló vállalkozás az üzleti élet első néhány éve után kudarcot vall. A becslések eltérőek, de általában tíz induló vállalkozás közül csak egy marad fenn.
Tehát, keresd a piaci rést, még akkor is, ha nyúlfarknyi!
Vissza a cikk listához