Marketing varázslat, keresd a piaci rést!

Tény:  Az üdítőital-piac telített. 

Kérdés: Eszedbe jutna, hogy kezdő vállalkozóként üdítőital gyártásába kezdj?

Válasz: Ugye, hogy nem?

 

És itt jön a marketing varázslat!

A marketing varázslat megmutatja az embereknek, hogy az általad kínált termék idáig hiányzott az életükből.

Nos, Jack Scott és Alex Wright a Dashwater gyártói megtalálták azt a piaci rést ahová jól kidolgozott marketing stratégiával képesek voltak beférkőzni az üdítőital piacára és keresletet generálni.

Le a kalappal előttük, óriási teljesítmény, ők igazi marketing varázslók!

Hogyan keresték meg a piaci rést?

Megfigyelték és értékelték szempontjukból a legfontosabbhárom piaci tendenciát

- a vízértékesítés növekedését

- a magas cukortartalmú üdítőitaloktól való eltávolodást

- környeztet tudatos vállalkozások iránti szimpátia, bizalom

A fogyasztók mit nem szeretnek?

  • az élelmiszer pazarlását (fogyasztók 71% -a világszerte egyetért abban, hogy az emberek általában pazarolják az ételeket)
  • a mesterséges élelmiszeradalékokat
  • kelleténél több cukor, vagy mesterséges édesítőszer fogyasztását
  • a környezet szennyezését

Mit szeretnek a fogyasztók?

  • egészséges élelmiszereket
  • környezetbarát termékeket

Eredmény, azaz megszületik a marketing varázslat, abraka-dabra!

Piaci rés: Cukor és a hulladék csökkentése!

Üdítőital, amely kizárólag forrásvízből és gyümölcsből készül.

Találjuk meg a célközönséget!

A Dash italainak az egészségtudatos, női millenniumiként is emlegetett Y-generációja a kulcsfontosságú célközönsége.

Keress egy jó magyarázatot mindenki számára!

„A nemzet természetes hidratálása, miközben csökken az élelmiszer-pazarlás”-mondja Alex Wright, a cég társalapítója.

(Ez igen!)

Csomagoljunk, de környezetbarát módon!

Manapság jól megfigyelhetőtendencia az a fogyasztói elvárás, hogy a márkák tegyenek erőfeszítéseket a hulladékok csökkentése érdekében.

Az újrahasznosítható csomagolás a vásárlókban bizalmat és szimpátiát kelt a termék és a gyártó iránt.

A marketing varázslat eredménye

  • DashWater üdítőitalt már 5000 üzletben értékesítik
  • 3 millió dollár bevétel

Megállapítás:

Az induló vállalkozások kudarcának legvalószínűbb oka az, hogy olyan terméket vagy szolgáltatást kínálnak, amelyet az emberek nem akarnak.

A legtöbb induló vállalkozás az üzleti élet első néhány éve után kudarcot vall. A becslések eltérőek, de általában tíz induló vállalkozás közül csak egy marad fenn.

Tehát, keresd a piaci rést, még akkor is, ha nyúlfarknyi!

Vissza a cikk listához