Hatékony digitális marketingstratégia kidolgozásához elengedhetetlen, hogy megértsük ennek a tudományágnak a fogalmait és kulcsfontosságú elemeit. A digitális marketingstratégia magában foglalja a digitális médián és csatornákon alkalmazott összes marketingtevékenységet.
Mik ezek?
Márkaismertség, az ügyfelek megszerzése, a vásárlói hűség, az érdeklődők generálása vagy akár az eladások növelése. A digitális marketingstratégia megvalósításához használt online kommunikációs csatornák közé tartozik többek között a weboldal, a közösségi hálózatok, az e-mailezés, a természetes hivatkozás (SEO), a fizetett hivatkozás (SEA) és az online hirdetések.
A megfelelő kulcsszavak kiválasztása elengedhetetlen az online hirdetési kampányok sikeréhez.
A rossz kulcsszavak kiválasztása magas költségekhez és alacsony konverziós arányhoz vezethet.
Az online hirdetések relevanciája elengedhetetlen a közönség figyelmének felkeltéséhez és vásárlás ösztönözéséhez.
Az irreleváns vagy rosszul célzott hirdetések szükségtelen költségekhez és szintén alacsony konverziós arányhoz vezethetnek.
A weboldal és a közösségi hálózatokon való jelenlét ma a legtöbb ágazatban elengedhetetlen.
Lebilincselő tartalom megosztásával sikerül kialakítania a márka imázsát, új ügyfeleket érhetünk el, és megőrizhetjük a már meglévő ügyfeleket.