2017 januárjában, immáron negyedik alkalommal került megrendezésre a Magyar Marketing Fesztivál, mely nem csak az újév kihívásiról, hanem az üzleti, illetve a marketing világát érintő változásokról is szólt.
Mint tudjuk, a Magyar Marketing Fesztivál az ország legszínvonalasabb és leginkább várt marketing rendezvénye, ami a kis- és középvállalatok vezetőit, marketing szakembereket és más vállalati döntéshozókat lát vendégül. Ez a rendezvény minden évben telt házas, ami nem csak a színvonalas előadásoknak, hanem az azokat követő kiállítások résztvevőinek is köszönhető. Az előadásokat a szakma nagyjai tartották, akiknek már a neve is garancia a sikerre. Ilyen például Karikás Péter, aki a marketing pszichológia és a hatásgyakorlás nagymestere, vagy Egerszegi Krisztián, aki sokat tud a hatékonyság növekedésről, illetve a versenyelőny megszerzéséről.
A szakkiállításon a résztvevők megismerkedhettek a legújabb termék és szolgáltatás trendekkel, arról nem is beszélve, hogy a belépőjegy árát levásárolhatták a kiállítók standjainál. Tehát ingyenesen lehetett részt venni az előadásokon, vagyis a tanulás és az új trendekből, módszerekből való felkészülés semmibe sem került.
A rendezvény helyet biztosított Networking találkozóra is, melyet a BNI Magyarország segítségével bonyolítottak le, és a program segítségével megismerkedhettek egymással a fesztivál résztvevői. Vagyis, ezen programrész lényege a kapcsolatépítés volt, mely akár egész évre elég megbízást és munkát biztosíthat majd a résztvevők számára.
És persze a Magyar Marketing díj kiosztása sem maradhatott el, úgy egyéni, mint társasági kategóriában, melyet az előző évi, kiemelkedő munkájáért kaptak a nyertesek.
Ritka, hogy ugyanabban az időben és helyen ennyi, hasonló érdeklődésű marketing szakember gyűljön össze. Nagy örömünkre, mindezt sikerült elérniük a Magyar Marketing Fesztivál szervezőinek.