Luxusmárkák fittyet hánynak a Covid-19-re

Mivel a Covid-19 járvány továbbra is térdre kényszeríti a világ gazdaságát, az egészségügyi rendszereket és a közösségeket, úgy tűnik, hogy a luxusmárkákat ez nem érinti, árbevételükkel továbbra is ragyogó eredményeket produkálnak.

Azt tapasztaljuk, hogy a luxusmárkák még ebben a nehéz gazdasági időkben és nehézségekben is képesek átvészelni a Covid 19-es vihart és megtartani pozíciójukat.

 

Ez nem a szerencsén múlik

A luxusmárkák rengeteg időt, erőfeszítést és pénzt fektettek abba, hogy kiderítsék a legjobb módot arra, hogy minél vonzóbbá tegyék kínálatukat, amivel motiválnitudják ügyfeleiket a vásárlásra.

 

Mitől válik luxustermékké a termék?

Először nézzük a szó eredeti jelentését: luxus < latin: luxus (fényűzés, „fényesség”

A legjobb és legdrágább anyagi, illetve szellemi javak ésszerű szükségletet jóval meghaladó felhalmozása, használata és élvezete, ami a legnagyobb kényelmet és élvezetet adja az embernek (https://wikiszotar.hu/ertelmezo-szotar/Luxus)

A luxusmárkák által uralt számos árucikkek a bőráruktól a parfümökig meglehetősen egyszerű termékekből állnak.

Sokszor nem maga a termék jelenti a luxus kategóriát, az teszi prémiummá, hogy egy luxusnak vélt szektorban helyezkednek el. 

 

A luxus „glória” egy gondosan kidolgozott márka stratégiából és identitásból származik. 

A luxusmárka történetét a marketing szakemberek szándékosan hozzák létre. Különböző kulcselemek alkalmazásával például, az egyes összetevők kihangsúlyozásával, vagy származási történettel, de akár gyártás bemutatatásával a marketing szakemberek képesek stílusos, erős márkát építeni.

Ezt követi a jól kidolgozott marketing terv és a tervezés végrehajtásának következetes alkalmazása.

Ez minden márkaépítés lényege.

Vissza a cikk listához
Lépj velünk kapcsolatba!
Küldj nekünk üzenetet!
Elküldöm az üzenetet
További elérhetőségeink