„Apukám, megeszed a levest, vagy tegyek bele húst és adjam a kutyának?”
Ha nős vagy, te is „tapasztaltad” már, hogy a nő és a férfi a házasság szent kötelékében „egyenlő” felek, mint a fenti példa is mutatja.
A marketing szakemberek is emberek, nőből és/vagy férfiból vannak, tehát egy marketing stratégia kialakításánál, vagy csak egy reklám elkészítésénél különösen odafigyelnek a reklámok nőkre illetve férfiakra való hatására.
A nő hatalma a vásárlásnál
Az összes termék, több mint 85% -át nők vásárolják!
De ez még nem minden!
Az esetek 95% -ban a nők befolyásolják a termék vagy szolgáltatás megvásárlására vonatkozó döntést is. Különösnek tűnik, de a „férfi áruk” 50% -t is a nők vásárolják, és ezt a marketing szakemberek pontosan tudják...
Milyen reklám vonzza a férfiakat és milyen a nőket?
A legtöbb nő nagy figyelmet fordít megjelenésére. A termékek széles választékát részesítik előnyben. Ez különösen jól látható a szépségápolási cikkek kínálatánál. Csak samponból létezik száraz vagy sérült hajra, szőke hajra, vékony és zsíros hajra, festett hajra, egyenes hajra, vasalt hajra és még sorolhatnánk...
A nők a reklámokra jobban reagálnak, mint a férfiak. Sőt, nagyobb valószínűséggel inkább hisznek a reklám üzenetében, mint a férfiak.
Ezen okok miatt a tanulmányok szilárd bizonyítékokat találtak arra, hogy a nőkre irányuló reklám a leghatékonyabb.
Férfiak
A férfiak általában a nagy dolgokat látják, és nem figyelnek a részletekre. A férfiak figyelme azokra a reklám üzenetekre összpontosulnak, amik megkönnyítik az életüket, legyen szó bármiről.
A férfiak nem aggódnak annyira a megjelenésük miatt, vagy egyszerűen csak megpróbálják nem kimutatni. Általában az egyszerű dolgokat és a kevesebb opciót részesítik előnyben.
A férfiak a reklámoknakjobban ellenállnak.
A férfiak a reklámokat általában nem szeretik, unalmasnaktartják, persze csak addig, amíg egy vonzó arc, vagy egyéb testrész fel nem kelti az érdeklődésüket!
Vissza a cikk listához