Kreatív csomagolás és a marketing

Ma már biztosan elmondható, hogy a kreatív csomagolás valódi művészet, amelyet a tervezők és az illusztrátorok a marketing szakemberekkel együtt hoznak létre. Ennek eredményeként nemcsak érdekes csomagolási tervek születnek, hanem új megoldásokat is kínálnak csomagolás formájára. 

Fontos azonban, hogy egy termék csomagolása ne csak kreatív legyen, hanem vásárlásra ösztönző is. A csomagolásnak hangsúlyoznia kell a márka egyediségét.

Egy kreatív csomagolású terméknek legalább egyszer biztosan nem tud ellenállni a vásárló, és ha elégedett lesz a minőséggel is, akár elkötelezett fogyasztó is válhat belőle.

 

Ma az áruk csomagolása új szintre lépett

Egy kreatív csomagolás nem csak kiváló hirdetési platformmá válik, hanem egy olyan termékké, amely önmagáért beszél.

Sikeres kreatív csomagolás létrehozásában a marketing szakemberek jelenléte éppoly fontos, mint a tervezőké és az illusztrátoroké. Csak egy jól átgondolt marketingstratégiához igazodó kreatív csomagolás hozza meg az elvárt eredményt. Csomagolást nem lehet gyakran változtatni.

Minél eredetiebb egy csomagolás, annál szívesebben vásárolják meg az emberek a terméket. 

 

A kreatív csomagolás mellett a termék ára is fontos

Ha a csomagolás túl bonyolult vagy drága anyagokat használnak, akármilyen vonzó lehet, de a vásárlót alig fogja motiválni a vásárlásra.

Ezért ma a gyártók arra törekszenek, hogy egyszerű anyagokból - karton, celofán, újrahasznosított papír - hozzanak létre kreatív csomagolást.

Bár vannak olyan termékcsoportok, amelyeknél az elegáns csomagolás jelentősen megnöveli a termék árat, mégsem csökkenti az értékesítés volumenét. Ilyenek például a prémium alkoholok csomagolása.

Csak a vevők döntenek arról, hogy a csomagolás mennyire játszik szerepet egy termék megvásárlásánál.

Vissza a cikk listához
Lépj velünk kapcsolatba!
Küldj nekünk üzenetet!
Elküldöm az üzenetet
További elérhetőségeink