Sok vállalkozás, legyen az kicsi, vagy nagyobb, ha úgy gondolja, hogy elég a közösségi médiákon való jelenlét, sajnos téved. Kizárólag a közösségi média használata nem egyenlő a marketinggel és a hatékonyságuk sem ugyanolyan.
A marketing stratégiáknak világos célja van
Egy reklámkampány felépítése, folyamata sokkal összetettebb.
A hagyományos marketing olyan taktikákat és stratégiákat foglal magában, amelyek a nyomtatott szöveg köré épülnek, például újság- vagy magazin hirdetések, levelezők és háztól házig szórólapok, valamint TV-reklámok és rádióhirdetések.
A közösségi média- marketing viszont kulcsfontosságú része a digitális marketing koncepciónak. Ahogy a neve is sugallja, a közösségi média marketingje kihasználja az olyan közösségi média platformok elterjedtségét, mint a Facebook, Twitter, és Instagram.
A marketing szakemberek a közösségi média és a hagyományos marketing eszközeinek együttes alkalmazásával tudnak olyan átfogó stratégiákat kidolgozni, amelyek teljes körűen és hatékonyan érik el a potenciális ügyfeleket.