Naná, hogy egy Labrador retriever! Ezt a rendetlen kis kutyakölyköt Andrexnek hívják, mindenki ismeri, mindenki szereti, mindenhol megtalálható. Nap, mint nap találkoznak vele az emberek, otthon, a boltokban, de még a kocsmákban is.
Mindössze hat hetes, és mégis 1972 óta varázsolja el a szigetország lakóit.
Ki ez a kutyakölyök?
Nézzük meg!
https://www.youtube.com/watch?v=Bdm_hmqp0Ao
A "Puppy" reklámkampány volt az egyik legsikeresebb az Egyesült Királyságban. 1979-re az Andrex részesedése a vécépapírpiacon 23%-ról 30%-ra nőtt, Labrador kölykök kabalaként való felhasználása hozzájárult ahhoz, hogy az ország egyik legnépszerűbb márkája legyen.
Az Andrex Puppy több, mint 50 éve az Andrex reklámozásának szerves részét képezi az Egyesült Királyságban. Ez az imádnivaló Labrador kölyökkutya már olyan régóta a márka kabalája, hogy nehéz lenne elképzelni a márkát nélküle. Az AndrexPuppy annak a megtestesülése, amit az Andrex és termékei képviselnek, sikeres és emlékezetes karaktert alkotva, amely kiállja az idő próbáját.
Bár azóta sok különböző kiskutya reklám jelent meg – egyesek sikeresebbek, mint mások –, egyik sem hasonlítható össze az AndrexPuppy sikerével.
1972 óta az Andrex több mint 120 hirdetésben mutatta be a kölykök erejét, hogy egy nem kívánatos, de szükséges terméket mancsosan imádnivalóvá varázsoljon. A márka 80. és az Andrex kölyökkutya 50. évfordulójának megünneplésére a legújabb kölyökkutya-kampány, „Egy kis szerelem messzire vezet”, tavaly szeptemberben indult el.
https://www.youtube.com/watch?v=pUD4Eo5XCS0
Zseniális!
Világszerte márkák ezrei fordulnak az állatvilághoz inspirációért, ha logókról, kabalákról, kampányokról vagy reklámokról van szó, és ennek eredményeként néhányan óriási sikert érnek el.
Kevés dolog képes olyan erőteljesen kiváltani érzelmeket, mint az állatok iránti érzéseink, ami jól mutatja, hogy milyen hatalmuk van érzelmeinknek a döntéseink felett.