Kampuszok és munkahelyek az Y-, és Z- generációnak

Azok a multik, illetve nagyvállalatok -mint például a Google-, akik a technológia terén tűnnek ki a sorból, érdekes módon nem csak munkavégzésük és elért sikereik szempontjából különlegesek. Olyan kampuszokat és munkahelyeket építenek, amelyek egy újfajta világnézetről árulkodnak.

A Google vezetői úgy gondolják, hogy nem csak a tanulóknak és a munkavállalóknak kell alkalmazkodniuk az iskolához, valamint a vállalatokhoz. Véleményük szerint figyelembe kell venni azt is, hogy kik fogják az adott épületeket használni, rájuk mi jellemző és hogyan lehet belőlük kihozni a legjobbat. De persze ezen ideákat nem csak figyelmességből követik, hiszen ha jobb teljesítményre képesek a tanulók és munkatársak, az mind a Google javát és fejlődését szolgálja.

Azok, akik az elmúlt években iskolapadban ültek vagy friss diplomásként csatlakoztak a munka világához, az Y-, és Z- generációhoz tartoznak. Az Y generációhoz az 1980 és 1990-es évek szülöttei sorolhatóak, akik számára a technológia hihetetlen fejlődése már mindennapjaik részét képezte. Ők ebben nőttek fel, nem újdonság számukra a mobiltelefon és a számítógép, hiszen az X generációhoz tartozó szüleiknek már volt, természetes, hogy nekik is van. Az sem meglepő, hogy már gyerekként tudták kezelni ezeket az eszközöket, a fejlesztésekhez, új funkciókhoz, stb. pedig mindig is könnyedén alkalmazkodtak. Ez pedig teljesen új lehetőségek kapuit nyitja meg a vállalatok előtt is. A Google-re jellemző innováció sikerének egyik összetevője eme generációk újfajta hozzáállása és gondolkodása, amit vétek lenne nem kihasználni.

Vissza a cikk listához