Jövőbe mutató digitális marketing trendek (2. rész)

A jövőbe mutató digitális marketing trendek 1. részében a mesterséges intelligenciáról (AI) és a térhódításáról írtunk. A chatbot, egy AI-alapú technológia, ami azonnali, valós idejű üzenetküldést használ. Most nézzük meg kicsit részletesebben, hogy miért érdemes foglalkoznunk vele.

A chatbot cseveg az ügyfelekkel vagy a webhelyünk látogatóival. Az AI-t bevezető vállalkozások így csökkenthetik a személyzet költségeit (például az ügyfélszolgálat területén) és felgyorsíthatják a növekedést, előnyt szerezve ezzel versenytársaikkal szemben. A chatbot legfőbb előnye, hogy éjjel-nappal elérhető, 24 órás szolgáltatást nyújt a hét minden napján. Sosem fárad el és sohasem veszíti el a türelmét, még a nehezebb ügyfelekkel szemben sem. A felhasználók is egyre inkább megszokják és kedvelik az online chatbotokat. Előnyben részesítik a velük történő kommunikációt, ha kapcsolatba szeretnének lépni egy vállalkozással vagy márkával.

A chatbot tehát egy szuper virtuális asszisztens, ami azonnal válaszol ügyfeleinknek, pontosan emlékszik a teljes vásárlási előzményükre. Megfelelnek a vállalkozások és ügyfelek elvárásainak és kiemelkedő képességeikkel – például, hogy automatizálják az ismétlődő feladatokat- sok időt és energiát spórolhatnak meg nekünk és így könnyebben tudunk a fontosabb feladatokra fókuszálni.

Vissza a cikk listához