Jövedelmező a digitális marketingstratégia?

A vállalatok 45% -a azt állítja, hogy rendelkeznek egyértelműen meghatározott digitális marketing stratégiával, mely megalkotásában gyakorta egy reklámügynökség segítségét kérték. Nem is néz ki olyan rosszul ez az arány.

De nézzünk rá erre a számra egy másik aspektusból!
 

Ez azt jelenti, hogy szinte minden második vállalkozásnak nincs meghatározott terve az ügyfelek kiszámítható és folyamatos online megtalálására.

Manapság ez az adat egy vállalkozás számára már akár végzetes is lehet.

Az interneten való megjelenés nem egyenlő a digitális marketing stratégiával. Stratégia nélkül, a nem produktív marketing csatornákon való jelenlét kockázatot jelenthet. Idő és pénz pazarlás mellett, a potenciális ügyfelek elvesztéséhez és a versenytársak erősödéséhez is vezethet.

A világ összes blogja és YouTube-videója sem segít felfedezni az üzleti vállalkozást, ha nem fogja össze egy stratégia.

 

Mit is jelent a stratégia?

A stratégia egy hosszú távú cél elérése érdekében végrehajtandó cselekvések pontos és részletes terve.

Keressünk jó szakemberekkel dolgozó reklámügynökséget, akik szakszerűen felépítik és megvalósítják a digitális marketing stratégiát vállalkozásunkra szabva.

Vissza a cikk listához
Lépj velünk kapcsolatba!
Küldj nekünk üzenetet!
Elküldöm az üzenetet
További elérhetőségeink