A marketing szakemberek számára általában sokkal korábban kezdődik el a karácsonyi készülődés.
Minden marketinges elme karácsony felé fordul, hirdetések készítésével, kampányok tervezésével, stratégiai célok megfogalmazásával.
A karácsony a márkaépítés létfontosságú kommunikációs időszakává vált.
A kereskedők számára a karácsony döntő értékesítési időszak, a teljes bevétel akár 50–80% -átis a karácsonyi ünnepekre szánt ajándékok vásárlása jelenti.
Milyen hatással van a koronavírus a karácsonyi időszakra?
Hogyan kell egy jól irányította marketing stratégiát kidolgozni a Covid által érintett karácsonyra?
Egy olyan év után, mint 2020, egyértelmű, hogy a karácsony kicsit másképp lesz.
Ennek ellenére ez az időszak minden eddiginél fontosabb lesz a marketingesek és a kereskedők számára. Különösen azoknak, akik maximalizálni akarják értékesítési potenciáljukat egy nehéz év és az elszalasztott lehetőségek után.
Meg kell találni a megfelelő egyensúly megteremtését az ünnepi optimizmus és a járványérzékenység között.
A világjárvány és annak korlátozásai napról napra változnak, így a hónapokkal korábban kidolgozott egyetlen marketing stratégia könnyen elveszítheti jelentőségét.
Tehát legyünk naprakészek és nézzük az adatokat.
"A kiskereskedőknek agilis digitális stratégiákat kell megtervezniük ahhoz, hogy elérjék az ügyfeleket, ahol, és amikor vásárolni szeretnének" – állítja a Google .
Ebben az évben minden eddiginél fontosabb, hogy a kerekedők kínálata megtalálhatók és megvásárolhatók legyenek online.
A siker azonban azokon a marketingszakértőkön múlik, akik a legjobban tudják megjósolni a piac hangulatát, és ennek megfelelően előkészíteni marketing stratégiájukat.
Vissza a cikk listához