Jön a karácsony, ez bizony igaz!

marketing szakemberek számára általában sokkal korábban kezdődik el a karácsonyi készülődés.

Minden marketinges elme karácsony felé fordul, hirdetések készítésével, kampányok tervezésével, stratégiai célok megfogalmazásával.

 

A karácsony a márkaépítés létfontosságú kommunikációs időszakává vált.

A kereskedők számára a karácsony döntő értékesítési időszak, a teljes bevétel akár 50–80% -átis a karácsonyi ünnepekre szánt ajándékok vásárlása jelenti.

 

Milyen hatással van a koronavírus a karácsonyi időszakra?

Hogyan kell egy jól irányította marketing stratégiát kidolgozni a Covid által érintett karácsonyra?

Egy olyan év után, mint 2020, egyértelmű, hogy a karácsony kicsit másképp lesz.

Ennek ellenére ez az időszak minden eddiginél fontosabb lesz a marketingesek és a kereskedők számára. Különösen azoknak, akik maximalizálni akarják értékesítési potenciáljukat egy nehéz év és az elszalasztott lehetőségek után.

 

Meg kell találni a megfelelő egyensúly megteremtését az ünnepi optimizmus és a járványérzékenység között.

A világjárvány és annak korlátozásai napról napra változnak, így a hónapokkal korábban kidolgozott egyetlen marketing stratégia könnyen elveszítheti jelentőségét.

 

Tehát legyünk naprakészek és nézzük az adatokat.

  • Több felmérés szerint is a megkérdezettek 73% -a azt mondta, hogy karácsonykor és újévkor is online fog vásárolni.
  • A fogyasztók 70% -a nem tervez kevesebbet költeni a karácsonyi időszakban, mint 2020-ban.

"A kiskereskedőknek agilis digitális stratégiákat kell megtervezniük ahhoz, hogy elérjék az ügyfeleket, ahol, és amikor vásárolni szeretnének" – állítja a Google .

 

Ebben az évben minden eddiginél fontosabb, hogy a kerekedők kínálata megtalálhatók és megvásárolhatók legyenek online.

A siker azonban azokon a marketingszakértőkön múlik, akik a legjobban tudják megjósolni a piac hangulatát, és ennek megfelelően előkészíteni marketing stratégiájukat.

 

Vissza a cikk listához