Jó napot kívánok, Vanda vagyok!

Kérem, röviden mondja el, hogy miben segíthetek?

Telekom előfizetők, már jól ismerik Vandát, aki készséggel segít problémánk megoldásában. Ha röviden és érthetően képesek vagyunk elmondani, amit szeretnénk, máris kapcsolja „munkatársát”.

Szeretjük Vandát, vagy csak elfogadjuk?

Zavar bennünket, hogy nem emberrel beszélünk?

A statisztikák azt mutatják, hogy az emberek elfogadják a mesterséges intelligenciával való kommunikációt.

Miért jó a vállalkozások számára a chatbot alkalmazása?

  • A chatbotok akár 30% -kal csökkenthetik a működési költségeket.
  • A vállalkozások 50% -a tervezi, hogy többet költenek chatbotokra, mint mobilalkalmazásokra. 
  • Az internethasználók 64% -a szerint a chatbotok legjobb tulajdonsága a 24 órás szolgáltatás.
  • Az emberek 37% -a ügyfélszolgálati chatbotot használ, hogy vészhelyzet esetén gyors választ kapjon.

A chatbot piaci statisztikák azt mutatják, hogy ennek a technológiának az alkalmazása egyre népszerűbb. Ettől függetlenül még mindig fontos, hogy legyen képzett ügyfélszolgálati szakember a bonyolultabb kérdések megválaszolásához.

A világon a mesterséges intelligencia, illetve a chatbot felhasználóinak legnagyobb része az Amerikai Egyesült Államokban és Indiában van. A harmadik helyen áll Németország. Az Egyesült Királyságban és Brazíliában szinte azonos számú chatbot felhasználó van.

Hány ember fogja használni a chatbotot a jövőben? 

A statisztikai tendencia szerint az év végére a világ népességének csaknem negyede fog napi rendszerességgel valamiféle chatbot támogatást igénybe venni.

A mesterséges intelligencia ezen formája meg fogja változtatni a világot, ez biztos. Nem számít, hogy emberrel szeretnénk beszélni, a jövőben kénytelenek leszünk támaszkodni a chatbot támogatásra. 

A legújabb kutatások kimutatták, hogy minden korosztály használja chatbotokat a vásárlás során. A 30-44 éves vásárlók 49,30% -a azt válaszolta, hogy inkább a chatbotot használja kommunikációs csatornájukként az online vásárlás során, de a 45-60 éves korosztályú vásárlók is körülbelül ilyen arányban használják ugyanazt a csatornát.

A chatbot használatára vonatkozó statisztikák azt mutatják, hogy 2020 végére a vállalatok 80% -a fogja használni mesterséges intelligencia ezen megjelenési lehetőségét.

Viszonthallásra Vanda, lehet, hogy jövőre már csak veled beszélünk?!

Vissza a cikk listához