Játsszunk?

A márkáknak a modern világban a reklámozás túlélés kérdése, ezért a marketing szakembereknek új, és érdekes formátumokat kell keresniük. Egy minőségi játék, amely magával ragadja a felhasználót, egyes esetekben jobban működhet, mint a hagyományos reklám.

 

Az emberek szeretnek játszani, mindig is szerettek

Egy jó minőségű promóciós játék nem csak szórakoztat, hanem hatékony kommunikációs eszközként is működik, közvetíti a márkaértékeket.

 

Minél többen játszanak és lépnek kapcsolatba a márkával, annál mélyebbé válik a kapcsolatuk.

Ha a felhasználó a márka játékát játssza, megtetszik neki, ezért mind a játékhoz, mind a márkához pozitív asszociáció alakul ki. A márkák promóciós játékokkal ösztönözhetik a felhasználókat például egy offline üzlet meglátogatására, úgy, hogy lehetőséget biztosítanak számukra olyan kedvezmény vagy ajándék megnyerésére, amelyet csak az üzletben kaphatnak meg.

Húsz évvel ezelőtt senki sem gondolta volna, hogy a Louis Vuitton vagy a Balenciaga úgy dönt, hogy saját mobiljátékot készít.

 

A Louis Vuitton NFT Játéka több mint kétmillió letöltést gyűjtött össze

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.louisvuitton.LV200&pli=1

 

Kevés divatmárka rendelkezik a Balenciaga jövőképével a játékok terén

A divatház konkrétan a VR-en és az eSporton belül dolgozik azon, hogy új ügyfeleket találjon. Még 2021 decemberében a Balenciaga bejelentette, hogy a Meta's Metaverse-be is terjeszkedni kíván.

 

A Red Bull együttműködött PacMan-rel

A játékosoknak vásárolniuk kellett egy Red Bull dobozt egy korlátozott gyűjteményből (valódi, offline), és a csomagon található kód segítségével fel kellett nyitniuk a Red Bull World útvesztőit.

 

Minecraft

A Tanuki étterem versenyt hirdetett saját étterem felépítésére a Minecraftban, és a thaiföldi tejtermékeket gyártó Dutch Mill interaktív projektet indított Thaiföld egyik népszerű lövöldözős videojátékával. A csata egy nehéz pillanatában a Dutch Mill formájú lányok egy készletet kínáltak a játékosnak, hogy feltöltsék erejüket.

Hát játsszunk!

Vissza a cikk listához
Lépj velünk kapcsolatba!
Küldj nekünk üzenetet!
Elküldöm az üzenetet
További elérhetőségeink