Igazi és hamis mosolyok a reklámokban

Az erős érzelmeket közvetítő reklámok gyorsan ismertek lesznek, és lenyűgöző eredményeket produkálnak.

Az embereket azonban nem lehet becsapni, nagyon jól tudjuk "olvasni" az arckifejezéseket és megkülönböztetni a hamis érzelmeket a valódiaktól. Ez azt jelenti, hogy ha egy reklámban mosolyognak ugyan, de agyunk felismeri, hogy a mosoly igazi, vagy hamis. Míg egy őszinte mosoly növelheti a vásárlói hűséget és javíthatja a márka megítélését, a hamis mosoly éppen ellenkezőleg, félrevezetheti és megzavarhatja a fogyasztókat.

 

Az őszinte, igazi mosoly vonzóbbá teszi a márkákat a vásárlók számára, és erősíti az érzelmi kapcsolatot.

Hiszünk az emberekben.

Agyunk úgy fejlődött, hogy jobban megbízzon más emberekben, mint tárgyakban, képekben, szövegekben vagy bármi másban. A mások által kifejezett pozitív érzelem egy termékkel, vagy márkával kapcsolatban, kedvező asszociációkat váltanak ki bennünk, ezért hozzájárulnak vásárlási döntésünkhöz. Nagymértékben befolyásol bennünket mások, különösen szeretteink véleménye egy termékről vagy szolgáltatásról, amikor saját vásárlási döntéseinket hozzuk meg.

 

Kritikus fontosságú az igazi mosoly a reklámokban

 

Mivel a mosolygás a boldogság közvetítésének legrégebbi módja, nagyszerűen működik, ha arra szeretnénk ösztönözni a fogyasztókat, hogy pozitív kapcsolatot alakítsanak ki egy márkával és termékeivel.

Ezért, ha úgy döntünk, hogy reklámunkban szükséges a mosoly, törekedjünk arra, hogy a szereplők a lehető legtermészetesebben nézzenek ki és, ha nem sikerül őszinte mosolyt csalni az arcukra, inkább változtassunk a hirdetésen.  

Egyébként magunk is könnyen ellenőrizhetjük, hogy egy mosoly igazi, vagy hamis. Egy őszinte mosolynál több arcizom húzódik össze, mint a hamisban.

Vissza a cikk listához
Lépj velünk kapcsolatba!
Küldj nekünk üzenetet!
Elküldöm az üzenetet
További elérhetőségeink