Hogyan válasszunk online ügynökséget? (1. rész)

Ha eldöntötted, hogy szeretnéd céged marketingjét kicsit felpörgetni vagy a romló értékesítési adatokat feljavítani, akkor érdemes felvenned a kapcsolatot egy online ügynökséggel. Az online ügynökségek által ellátott feladatok köre igen szélesnek mondható, így egész biztosan fogsz találni olyat az interneten, amelyik elnyeri a tetszésedet. Mostani bejegyzésünkben abban szeretnénk segíteni, hogy milyen főbb szempontokra figyelj online ügynökség választása során.

Mielőtt nekiugranánk a keresésnek, döntsük el, hogy milyen feladatokat szeretnénk kiadni a reklámügynökségnek. Az online marketingnek csak néhány részfeladatát, például a keresőoptimalizálást vagy a GoogleAds hirdetések kezelését, vagy esetleg a teljes online megjelenést szeretnénk velük megterveztetni majd működtetni. Az sem baj, ha elsőre nincs a fejünkben konkrét válasz erre, mert egy igazán profi reklámügynökség egészen biztos, hogy tájékoztatni fog a részfeladatok vagy a teljes online marketing, a reklámügynökségen keresztül történő lebonyolításának előnyeiről és hátrányairól is.

Ezen kívül fontos az is, hogy meghatározd a célt, amit el akarsz érni. Ez lehet közösségi média esetében a követők számának növelése, több hírlevél feliratkozás, vagy ami mindenkinek a legfontosabb, a forgalom és bevétel növelése. A konkrét célok meghatározása segíti majd az online ügynökséget is, és sokkal mérhetőbbé teszi az elvégzett munkát.

Vissza a cikk listához