A neuromarketing tárházának számos eszköze, mint például a visszatérítési ígéret és az ingyenes próbaidőszak mellett, még több olyan módszer létezik, ami növeli a vásárlók bizalmát és ezáltal a vállalat profitját is.
Szakmai jóváhagyás
Szakértői tanács
Manapság már majdnem minden fogkrémet, vagy fogorvosok együttműködésével fejlesztettek ki, vagy maguk a fogorvosok is csak, és kizárólag az általuk promótált márkát használják. Ha a csomagoláson ez áll: „Klinikailag tesztelt. Fogorvosokkal együtt fejlesztették ki.", nyert ügyünk van.
A vágy, hogy kitűnjünk mások közül.
Limitált kiadások
Az olyan márkák, mint az Apple, bizonyos termékeiből limitált kiadást, vagy gyűjtői darabokat ad ki, amelyekért aztán a vásárlók hosszú sorokba állnak. Hallottunk már olyat is, hogy szándékosan hiánycikket generáltak termékeikből?
Önmegvalósítási vágy, kreativitás
Az Adidas például lehetővé tette vásárlóik számára, hogy hatalmas kollekcióból bármilyen nyomatot választhatnak tornacipőikhez. Néhány országban pedig még azt is felajánlották, hogy bármilyen feltöltött képet rányomtatnak a kiválasztott cipőre.