Hogyan juthatunk el a vásárló elméjébe?

A neuromarketing alkalmazása rendkívül széles, a termékcsomagolás tervezésétől a weboldal teszteléséig. Használható a reklámozás, promóció és a közönséggel való interakció különböző területein. Nézzünk néhány példát a neuromarketing tárházából.

Érzelem: stabilitás, nyugalom vágya

 

Visszatérítési ígéret

Nem egy üzletlánc ígéri, hogy visszaadja a pénzt, ha a vásárló nem elégedett a termékkel. Valójában semmivel nem ígérnek többet, mint mások, mert a kereskedelemben az áruk visszaküldésének lehetősége általában minden üzletben ugyanaz. Mégis az eladások nőnek. A vásárló nem fél a kísérletezéstől és az új dolgok kipróbálásától, szívesebben próbálkozik az ismeretlennel a neuromarketing eme eszközének köszönhetően.

Félelem, bizalmatlanság

 

Ingyenes próbaidőszak

Sokszor hallottuk már ugye? "Használja a mobilinternetet ingyen 7 napig" akciót. A neuromarketing egyik gyöngyszeme a próbaidőszak, mely egy klasszikus módszer. Lényege, hogy a vevő először teszteli a szolgáltatást, és csak azután, az eredményben bízva fizet érte. Szinte minden mobilalkalmazás és internetes szolgáltatás működése ugyanezen az elven alapul.

Vissza a cikk listához
Lépj velünk kapcsolatba!
Küldj nekünk üzenetet!
Elküldöm az üzenetet
További elérhetőségeink