Az internetes marketing fő feladata általában az, hogy ott legyen, ahol internet van. Legyen szó e-mailben, webhelyeken, alkalmazásokban, filmekben, YouTube-ban, vagy akár különböző játékokban elhelyezett reklámokról.
A közösségi oldalakon való jelenlét manapság elengedhetetlen reklámfelület.
A TikTok már egy jól ismert közösségi háló, ahol rövid videókat töltenek fel zenével.
Az alkalmazás funkcionalitása hihetetlenül egyszerű.
Más közösségi oldalakhoz viszonyítva a TikTok közönsége nagyon fiatal, ezért rendkívül fontos, hogy a Tik-Tok-on elhelyezett reklámokat a digitális reklámügynökség a lehető legfelelősebben kezelje.
Bár manapság a felhasználók túlnyomó többsége még nem érte el a 30 évet, ez nem azt jelenti, hogy mindig így lesz. A mostani fiatal felhasználók fizetőképessége folyamatosan növekszik.
Hasonló történet az Instagram- nál is, de most ennek a közösségi hálónak a célközönsége sokkal változatosabb.
Ha egy márka idősebb közönséget is céloz meg, akkor is érdemes figyelembe vennie a TikTok-ot, mivel néhány év múlva a TikTok-i ifjúság érett lesz, és emlékezni fog a márkára.
Más közösségi hálókkal ellentétben a TikTok szorosan kapcsolódik a trendekhez és a mémekhez.
Ezért rendkívül fontos, hogy a digitális reklámügynökség szakemberei folyamatosan figyelemmel kísérjék a jelenlegi tendenciákat, mert holnap senki sem fog emlékezni arra, hogy ma mi a népszerű.
És bár az eredeti tartalmat mindig egy kicsit jobban értékelik, a trendek követése is hatékonyságot mutat.
Hang használata
A TikTok talán a legfontosabb jellemzője a videók hangkísérete. Ez nem feltétlenül valamiféle zenei kompozíció. A videó alá bármilyen hang beillesztésre kerülhet, ez lehet filmek vagy koncertek töredékei, valaki megjegyzései vagy kijelentései is.
Szinte bármi mémmé válhat.
A TikTok másik megkülönböztető tulajdonsága, hogy bárki élhet egy kihívással, ha a megfelelő videót egy speciális hashtaggal látja el. Hasonló tartalom ugyan van más közösségi oldalakon is, a TikTok-ban ez abszolút értékre emelkedett.
Ezek azonban nem mindig válnak népszerűvé.
Néha a márkák maguk indítják kihívásaikat. Díj ellenében a TikTok néhány napig népszerűsíti a hashtagot, külön weboldal biztosításával. Ezen keresztül a felhasználók beléphetnek a márka webhelyére és vásárolhatnak.
Vissza a cikk listához