Az új potenciális ügyfelek elérése, a versenytársaktól való megkülönböztetés, a tudás és szakértelem bemutatása, valamint a termékek vagy szolgáltatások elérhetőségének bővítése mind hatékony marketing módszer.
Nem valószínű, hogy csak Google hirdetéseket, vagy csak SEO-t, vagy csak e-mailt, közösségi médiát vagy tartalommarketinget használsz.
Ehelyett valószínűleg különböző hirdetési felületeket vagy marketing stratégiák egy részének vagy mindegyikének a kombinációját alkalmazod.
A célod világos
El akarod érni, hogy terméked, vagy szolgáltatásod a lehető legészrevehetőbb legyen.
Különböző módszerekkel növeled az érintkezési pontokat, hogy elérd a potenciális ügyfeleket.
Egy sor különböző tényező befolyásolja, hogy melyik platformon milyen típusú és nagyságú marketing kampányt érdemes használni.
Ezek megismerése és mérlegelése segít megtalálni a megfelelő egyensúlyt.
A varázsszó: Hatékonyság
Egy alaposan kidolgozott marketing stratégia hatékonya digitális értékesítési csatorna minden szakaszában, és maximalizálja a márka ismertségét.
A megfelelő terjesztési csatornák megtalálása kritikus pontja a marketing stratégiának
Például a Pinterest és Facebook
Pinterest marketing elméletileg tökéletes megoldás lehet a terméked számára az elérhetőség és a használat szempontjából.
A Facebook hirdetések kivételes demográfiai célzásúak, gyakorlatilag lehetővé teszik, hogy hirdetéseidet csak azoknak jelenítse meg, akiket el akarsz érni.
A marketing szakemberek azonban mindenkinél jobban tudják, hogy nincsenek végtelen marketing kampányok.