Hány különböző marketingstratégiád van most?

Az új potenciális ügyfelek elérése, a versenytársaktól való megkülönböztetés, a tudás és szakértelem bemutatása, valamint a termékek vagy szolgáltatások elérhetőségének bővítése mind hatékony marketing módszer.

Nem valószínű, hogy csak Google hirdetéseket, vagy csak SEO-t, vagy csak e-mailt, közösségi médiát vagy tartalommarketinget használsz. 

Ehelyett valószínűleg különböző hirdetési felületeket vagy marketing stratégiák egy részének vagy mindegyikének a kombinációját alkalmazod.


A célod világos

El akarod érni, hogy terméked, vagy szolgáltatásod a lehető legészrevehetőbb legyen.

Különböző módszerekkel növeled az érintkezési pontokat, hogy elérd a potenciális ügyfeleket.

Egy sor különböző tényező befolyásolja, hogy melyik platformon milyen típusú és nagyságú marketing kampányt érdemes használni.

Ezek megismerése és mérlegelése segít megtalálni a megfelelő egyensúlyt.


A varázsszó: Hatékonyság

Egy alaposan kidolgozott marketing stratégia hatékonya digitális értékesítési csatorna minden szakaszában, és maximalizálja a márka ismertségét.


A megfelelő terjesztési csatornák megtalálása kritikus pontja a marketing stratégiának

Például a Pinterest és Facebook

Pinterest marketing elméletileg tökéletes megoldás lehet a terméked számára az elérhetőség és a használat szempontjából.

  • Kivéve, ha a közönséged túlnyomórészt férfi, mert a Pinterest használóinak zömét hölgyek alkotják.

A Facebook hirdetések kivételes demográfiai célzásúak, gyakorlatilag lehetővé teszik, hogy hirdetéseidet csak azoknak jelenítse meg, akiket el akarsz érni.

  • A megcélozható demográfiai adatok magukban foglalják az életkort, a nemet, az állampolgárságot, a háztartás méretét, a kapcsolati státuszt, az elvégzett oktatást és még sok egyebet.

A marketing szakemberek azonban mindenkinél jobban tudják, hogy nincsenek végtelen marketing kampányok.

 

Vissza a cikk listához
Lépj velünk kapcsolatba!
Küldj nekünk üzenetet!
Elküldöm az üzenetet
További elérhetőségeink