Európában közben meg halad az élet a maga útján….
Nincs márka trend nélkül
A márkák dekoratív csomagolása vagy a jó minőség ma már nem elég a vevők vonzásához. A bőséges választék és a nagy mennyiségek azt eredményezték, hogy az emberek már szinte észre sem veszik a körülöttük lévő árudömpinget.
Új kulturális környezet, új fogyasztói generációk kialakulása
Az új kulturális környezetben tehát keresni kell új értékeket, azokat a marketing szakemberek által megfelelő módon közvetíteni, olyanokat, amelyek az emberek „neveléséhez” vezetnek.
A média időnként kétértelmű és helyzetfüggő viselkedési trendeket sugároz, amelyekre a cégek megpróbálnak mielőbb reagálni. Az új trendeket nem lehet figyelmen kívül hagyni, mert ezek aktívan befolyásolják a piacot. A vállalatoknak fejlődniük kell, változtatniuk kell a meglévő projektjeiken, és alkalmazkodniuk kell a trendekhez.
Tessék szíves nem diszkriminálni! Hogy mihez? Nos, mi majd megmondjuk.
A Let Toys Be Toys arra kéri a kiskereskedőket, hogy hagyjanak fel a játékok nemi alapú kategorizálásával, és ne neveljenek olyan sztereotípiákat a gyermekekbe, amelyek akadályozzák teljes fejlődésüket. Az egyes játéktípusok nemcsak más-más üzenetet közvetítenek a lányok és fiúk viselkedéséről, hanem egészen más készségek fejlesztéséhez járulnak hozzá.
Csak halkan kérdezem meg, kinek a hibája, hogy a fiúknak szánt játékok sokkal kreatívabbak és „elmetörőbbek”?
Az új trendek alapján, a márkák kommunikációja a marketing szakemberek szakmai tudása révén elérik az emberek szívét és elméjét, befolyásolják az észlelést, és értékorientációt.
Ha hagyjuk..