Google és a helyezésjavítás stratégiája – On-page SEO

Ha weboldal tulajdonosként az a célja, hogy honlapja a leginkább használt kereső, a Google, első oldalára kerüljön, illetve hosszú időre ott is maradjon, számtalan megoldás közül válogathat. A legelső és legfontosabb, ami hasznos tanácsként szolgálhat, hogy forduljon szakemberhez és kérje a segítségét.

Ne saját kezűleg akarja senki megoldani ezt a feladatot, mert bár külső szemlélőként nem tűnik bonyolultnak a keresőoptimalizálás tevékenysége, mégis rengeteg apróságon el lehet csúszni. Ennek következtében pedig ahelyett, hogy javítanánk weboldalunk helyezésén, belekontárkodásunkkal inkább ártani fogunk. Nem véletlen végzik ezt a feladatot szakemberek, bízzuk rájuk a munka nehezét. Ön csak döntse el, hogy pontosan mit szeretne elérni és erre mennyi időt szán, illetve válassza ki a felkínált lehetőségek közül a legszimpatikusabbat.

A felkínált megoldások között fog szerepelni az on-page SEO, mely a weboldalon végzett keresőoptimalizálási feladatokat foglalja magába. A szakemberek számára a legegyszerűbb és legkézenfekvőbb megoldások egyike az on-page SEO, hiszen külső tényezők ráhatása nélkül, csak az adott weboldalt kell átvizsgálni és módosítani a szükséges részeket.

Át kell nézni a honlap programozását és tartalmát, hiszen egyáltalán nem mindegy, hogy miképpen lett felépítve a weboldal, illetve, hogy mi olvasható rajta. Sokan nem is gondolnák, hogy a Google rangsorolásánál az is számít, hogy milyen tartalmak tárulnak az érdeklődők elé, ha megnyitják az adott honlapot.

Vissza a cikk listához