Google és a helyezésjavítás stratégiája - Az optimalizált weboldal jellemzői 4.

Az előző cikkeinket folytatva, a keresőoptimalizált honlap jellemzők közül végül, de nem utolsó sorban az authorship, meta tag beállításokat érdemes megemlíteni. A meta tag-ek nagyon léneyegesek, mivel a weboldal látogatóit, valamint a keresőmotorokat információkkal látják el. A bennük megfogalmazott kulcs- és keresőszavak, illetőleg kifejezések megismerhetővé teszik az adott weboldal tartalmát, melyet a forráskódból nyerhetünk ki. Továbbá a Google-ben történő keresés alkalmával az érdeklődő a title és description tartalmával is találkozik. A kiírások alapján pedig eldöntheti az olvasó, hogy érdekli–e az adott weboldal által nyújtott információ vagy sem.

Ezért olyan fontos, hogy az érdeklődő egy jól megfogalmazott, tömör mégis figyelemfelkeltő kiírással találkozzon, mely tartalmaz minden, a weboldalra jellemző kulcsszót és kifejezést. Ugye, nem is olyan könnyű, mint amilyennek első hallásra tűnik? Arról nem is beszélve, hogy a keresőrobotok elemzik a meta tag-ek tartalmát, majd pedig az alapján értékelik is az adott weboldalt. Tehát a meta tag megfelelő beállítása igen sokat nyom a latba, ha a Google keresési listájának helyezéseiről van szó.

Mindent összegezve, ha a keresőoptimalizálás segítségével szeretnénk jó helyezést elérni a Google helyezési listáján, először is találjunk és valóban hozzáértő, megfelelő minőségű és mennyiségű referenciával rendelkező szakembert, illetve vállalatot. Az ő munkájukon és tapasztalatukon múlik, hogy weboldalunk a szükséges időráfordítást követően képes lesz–e a fejlődésre. Céljainkat felsorolva hallgassuk meg tanácsukat, valamint javaslataikat, és közös döntést hozva kezdődjön el az együttműködés, mely mindenki számára elégedettséget eredményez.

Vissza a cikk listához