Google és a helyezésjavítás stratégiája - Az optimalizált weboldal jellemzői 2.

Előző cikkünket folytatva, mely a keresőoptimalizálás szempontjából szemléli és csoportosítja a weboldalakat, a kulcsszó fókuszának megvizsgálásával folytathatjuk. Az ide tartozó tulajdonságok úgy jelennek meg egy weboldalon, hogy tartalmának kialakításánál elsődleges szempont egy kulcsszó kiválasztása és annak szakszerű megjelenítése. Ezt követően a weboldal látogatói az adott kulcsszót láthatják a címben és az URL-ben, illetve a tartalomban is.

És persze az sem árt, ha kiemeléseket alkalmazunk a kívánt szó, illetve szavak megjelenítésekor. Ennek az elkészítését SEO szövegírásnak nevezik, aminek a szakszerű elsajátítása természetesen időbe kerül, viszont alkalmazása rengeteget számít a Google helyezésének alakulásában. Tehát ha nem szeretné a szerencsére bízni a weboldal szövegezésének Google szerinti megítélését, kérjen szakértői segítséget! Nem fogja megbánni.

Sokan abba a hibába esnek, hogy azt hiszik, fogalmazni ők is tudnak, a szükséges kulcsszavak kiválasztását követően pedig nincs is más dolguk, mint megírni saját weboldaluk taralmát. Néhány óra vagy nap alatt el is készül a honlap szövegezése, melyet teleraknak a kiválasztott kulcsszóval vagy -szavakkal, de ahelyett, hogy a weboldal helyezése javulna a Google rangsorolási listáján, azon egyre hátrébb kerül.

Ennek az az oka, hogy egyáltalán nem mindegy, miképpen van kialakítva a tartalom. Vékony jégen jár az, aki kulcsszó szerinti szövegezést készít. Rengeteg apróságra kell figyelmet fordítani és az sem segít, ha túl sokszor használunk egy adott kulcsszót. Jó, ha tudjuk, hogy a Google felhívja a figyelmet a "keyword stuffing"-ra, vagyis kulcsszó betöltésre, ami a kulcsszóhalmozásról, illetve annak tiltásáról és büntetéséről szól.

Vissza a cikk listához