Facebook posztolás, mint marketing tevékenység

A Facebook hosszú távú célok elérésére alkalmas marketing eszköznek tekinthető, mely napi szintű időráfordítást igényel. Sok munkával jár együtt a Facebook posztok megtervezése és kivitelezése, témák és képek gyűjtése, de az is biztos, hogy megéri az időráfordítást.

Ha valaki olyan marketing eszköz alkalmazására vágyik, amely hosszú távon is kifejti a hatását és elsődleges céljai között szerepel a márkaépítés, akkor jó helyen jár. A Facebook hatalmas nézőközönségének hála mindenki megtalálhatja közöttük vállalata célcsoportjának tagjait és biztos lehet abban, hogy ők napi szinten is elérhetőek lesznek. A régi idők kedvelt marketing eszköze a hírlevél volt, aminek kiküldésével információt lehetett szolgáltatni a régi és leendő vásárlók, ügyfelek számára. A kérdés csak az volt, hogy valóban eljut –e az információ az ügyfélhez és olvasó válik –e belőle, vagy marad címzett státuszban az adott személy.

A Facebook oldalak, illetve a posztolás által ma már sokkal jobban lehet látni és pontosabban lehet mérni a célcsoport reakcióját. A posztolás célja ugyanaz, mint a hírlevélé, csak az egész folyamat gyorsabb és a reakció is szembetűnőbb. A mai felgyorsult világban pedig éppen egy ilyen marketing eszközre van szükség. A vállalat akcióit és újdonságait akár percek alatt hírértékűvé lehet tenni és olyan személyek érdeklődését is fel lehet kelteni, akik addig nem érdeklődtek a vállalat tevékenysége vagy termékei iránt. Vagyis a posztolás nagyszerű marketing megoldás az adott vásárló közönség bővítésére és a meglevő ügyfelek, vevők érdeklődésének fenntartására is.

Vissza a cikk listához