Egy Facebook hirdetés elkészítésénél nem csak az fontos, hogy a hirdetésszöveg megírása közben a lényegre fókuszáljunk és jó minőségű képeket csatoljunk mellé. Az is lényeges, hogy a hirdetés összhangban legyen a vállalattal. Szakértők szerint az a jó hirdetés, ahol a logó és cégnév letakarásával is rögtön felismerhető a hirdető. Tehát a Facebook hirdetés tükrözze a márka pozícióját és tükrözze a vállalat stílusát.
Gyakori és fontos elem a hirdetések készítése során a humor is. Ez elég figyelemfelkeltő és pozitív hatással van az olvasókra, illetve a nézőkre vagy a hallgatókra. Ha szeretnénk egyediek lenni és valami humoros szöveg jut eszünkbe, miközben a Facebook hirdetésen dolgozunk, akkor legyünk bátrak és használjuk fel. De csakis abban az esetben válik ez a vállalat javára, ha valóban humorosra sikerül a hirdetés szövege, különben épp az ellenkező hatást érhetjük el.
Ki hallott már a landing page-ről? Azok számára, akik csak most találkoznak először ezzel a kifejezéssel, eláruljuk, hogy a landing oldal az a honlap, ahova a Facebook hirdetés szövege elirányítja az olvasót. Általában ez a vállalat saját weboldala, ahol megismerkedhetnek az érdeklődők a cég munkásságával, termékeivel és szolgáltatásaival, illetve jövőbeni terveivel, céljaival. Nagyon fontos, hogy a landing page hasonlóan figyelemfelkeltő, érdekes és könnyen emészthető legyen, mint a Facebook hirdetés szövege, különben érdeklődőket veszíthetünk. Ha a weboldalnak nem sikerül hasonló hatást kiváltania az odalátogatóból, tehát nem lesz olyan hatékony, mint a Facebook hirdetés, hiába dolgoztunk keményen a közösségi oldal reklámjával, nem érjünk el vele a várt eredményeket.