Facebook hirdetés készítéséhez néhány tipp és tanács (1. rész)

Számos apróságra érdemes odafigyelni, ha valóban jó Facebook hirdetést szeretnénk készíttetni. Íme néhány jó tanács és ötlet, amiket érdemes fontolóra venni és reklámozás során és akár alkalmazni is érdemes őket:

Az elsők között említenénk azt a meglátást, miszerint néha a kevesebb több. Ezt a mondást már sokszor hallhattuk, de ahogy az élet számos területén érvényes, úgy a marketing tevékenység végzése során is érdemes néha fontolóra venni és eszerint cselekedni. Gondoljunk bele, hogy a Facebook hirdetést olvasók bár fogékonyak a hirdetésekre és nagyszerű azok vásárlást ösztönző hatása is, de mindenki csak egy bizonyos fokig terhelhető. Tehát egy–egy Facebook hirdetést úgy kell elkészíteni, hogy fókuszáljunk a lényegre és csak azt közöljük a felhasználókkal. Ne egy reklámszövegbe akarjunk minden mondanivalónkat belesűríteni és az érdeklődők torkán lenyomni. Mutassunk mértékletességet és ezáltal nagyobb sikert érhetünk el. Mindenki befogadóbb az információval szemben, ha finoman, majdnem hogy sugallva közelítik meg vele az érdeklődőket.

Mások lényeges dolog, hogy a Facebook hirdetések készítése közben jó minőségű képekkel dolgozunk, hiszen a legtöbb ember képi gondolkodással rendelkezik. Tehát, ami leginkább ellátja őket információval, az egy fotó. Emellett, ha valóban jó minőségű képekkel látjuk el a Facebook hirdetést, elérhetjük azt, hogy ne csak továbbgörgessenek a hírfolyamon és reklámszövegünkön, hanem akadjon meg rajta az olvasók szeme és keltse fel az érdeklődésüket.

Vissza a cikk listához