Facebook fizetett hirdetései (5. rész)

Ha a Facebook hirdetések típusait nézzük, akkor beszélhetünk linkhirdetésről, mely lehet kép vagy videó hirdetés. Sőt, képekből összeállított képsorozatot, azaz diavetítést is lehet készíteni. Ha pedig carousel hirdetést készíttetünk szakemberek segítségével, akkor a kiválasztott kép egy megjelenési felületen fog feltűnni, illetve több kép esetén nyíllal navigálhatunk közöttük.

Lehetőség adódik arra is, hogy hirdetésünk megjelenésének helyeit határozzuk meg. Tehát választhatjuk azt a lehetőséget, hogy Facebook hirdetésünk asztali számítógépen látszódjon a felhasználó hírfolyamában, vagy épp az oldalsávjában legyen olvashassa reklámunkat. De ezen lehetőségektől függetlenül dönthetünk a mobiltelefonon történő megjelenés mellett is, illetve ma már az Instragrammon is találkozhatunk a vállalatok hirdetéseivel. A döntés csak rajtunk áll és a Facebook hirdetés elkészítésének mikéntje csakis igényeinktől függ.

Minden esetben érdemes a szakértők tanácsát is kikérni, hiszen ők azok, akik napi szinten Facebook hirdetések készítésével foglalkoznak. Tisztában vannak eme marketing tevékenység előnyeivel és azzal, hogy mire érdemes odafigyelni akár a kampány elkészítése, akár a hirdetések futtatása során. Ők már sok buktatón túl vannak, mi még nem és talán célszerű az ő példájukból tanulni… Számos hasznos ötlettel szolgálhatnak és hatékonyabb marketing tevékenységet végezhetünk az ő meglátásuk által. Kérje ki a véleményüket és a Facebook hirdetést formázzák együtt a vállalatra! Álmodozzon, töprengjen, tervezzen és támaszkodjon a profikra!

Vissza a cikk listához