Facebook fizetett hirdetései (2. rész)

Felmerül a kérdés, hogy a siker érdekében mit kell tennie egy vállalatnak, hogy fizetett hirdetése legyen a Facebook oldalán?

Először is megfelelőképpen kell regisztrálnia, ami által gyarapítja a Facebook oldal tagjainak számát is. Ez a lehetőség ingyenes és minden tettre kész vállalat számára fel van kínálva, mely által bemutathatják a cég működését, tevékenységét, múltját és a jövőre vonatkozó terveiket. A felhasználók megismerhetik a vállalat által gyártott vagy értékesített termékeket, illetve szolgáltatásokat és hírt kaphatnak az aktuális információkról, újdonságokról és akciós lehetőségekről.

A regisztrált vállalati oldal nap, mint nap frissítheti állapotát és új információkat közölhet rajongóival. Rajongónak azokat a magánszemélyeket lehet nevezni, akik a „Tetszik” gomb megnyomásával kifejezték érdeklődésüket, illetve szimpátiájukat és szeretnének még több hírt olvasni az adott vállalattal kapcsolatban. A vállalat pedig fizetett hirdetés keretei között azért fizet, hogy rajongói hírfolyamában rendszeresen megjelenjenek a legújabb, általa posztolt információk.

Jó tudni, hogy a Facebook hirdetéseinek célzása egy, a regisztrált magánszemélyek adataiból, illetőleg felhasználói szokásaiból összetevődő adatbázis használata által jönnek létre. Azt pedig, hogy mekkora legyen az adott vállalat fizetett hirdetése, maga a cégvezető határozza meg. Hiszen ez számos tényezőtől és a vállalat igényeitől függ. A Facebook tesz egy ajánlatot, de azt nem kötelező elfogadni, személyre, vagyis vállalatra szabható a fizetett hirdetés kialakítása. A hirdetés megjelenéséért vaklicitet folytatnak le a konkurens cégek között és aki a legmagasabb ajánlatot teszi, annak a hirdetése válik láthatóvá.
Vissza a cikk listához